One step closer

318 23 1
                                    

Luke i ja smo sjedili na pijesku. Toliko je bilo vruć da sam s vremenom osjećala bol. Stalno sam mislila na Ashtona. Motao mi se po glavi, ali ga nikako niam mogla zgrabiti i izvući van. Njegov glas mi je bio u ušima non stop. Pratio me svugdje.

"Što ti je sada u glavi?" Luke mi se nasmješio.

Pogledala sam ga duboko u oči i stavila svoju ruku na njegovu.

"Moramo razgovarati, ovaj put ozbiljno." Rekla sam mu i njegov se osmijeh izgubio.

"Mislim da bi bilo dobro da se razdvojimo, na kratko." Rekla sam mu ozbiljno.

Pogledao je u more. Valovi su udarali o stijene koje su se mogle vidjeti malo dalje. Valovi su govorili umjesto mene.

Zagrizao je usnicu toliko jako da mu je sitna kapljica krvi kapnula na ruku.

"Znači, gotovo je." Rekao je i pokušao si sa prstima istrgnuti piercing.

Voljela sam ga. Stvarno jesam!

"Samo mislim da nije pravi trenutak da budemo zajedno. Nisam sretna ovako. Oprosti!"

Ustala sam se i napravila jedan korak, ali me je Luke zaustavio. Njegova ruka je opet bila zapletena u moju.

"Volim te, Ricky!" Oči su mu bile pune suza. Okrenula sam se i otišla. Dok sam hodala bosa po vrućem asfaltu, slane, tople suze su mi curile niz obraz. Bila samo slomljena..

Everything I WantWhere stories live. Discover now