Show Me Love

267 21 0
                                    

Alarm me probudio. Bio je jedan od onih dana kad se stvarno nisam htjela pojaviti u školi. Ustala sam iz kreveta i stala na noge.

Telefon je zazvonio. Bila je to Stefani Millington. Najljepša cura u školi. Svaki put kad bi se nasmiješila doslovno bi joj se svi poklonili. Nisam shvaćalala to, no ipak mi je bila prijateljica kojoj sam mogla vjerovati.

"Probudi se!" Zaderala, se na slušalicu.

"Zašto se svi deru na mene!"

"Ne zvučiš baš najbolje. Sta je bilo?" Zabrinuto me pitala.

"Ispicat cu ti. Vidimo se." Poklopila sam i još jednom se bacila na krevet.

Sjedile smo na klupu u dvorištu skole. To je bila zasigurno najljepsa klupa. To je valjda zato sto je Ash sjedio tu bas taj dan kad sam ga upoznala.

"Znaci , ti i Luke ste prekinuli?" Rekla je razocarano. Iako sam znala da joj se barem malo svida. Mislim tko moze odoljeti onom osmijehu, a tek plavim ocima.

"Da." Rekla sam i uputila oci prema dolje.

"Pa zasto?. Bili ste tako slatki zajedno.

"Znaš Ashtona?" Pitala sam.

Klimnula je glavom.

"O boze, pa on se tebi svida! Ostavila si Lukea samo zbog nekog bubnjara? Ne mogu vjerovat! Rekla je povisenim tonom.

Suza mi je kapnula na ruku.

"Ajme oprosti! Nisam se mislila derati. Oprosti." Rekla je.

Pogledala sam je duboko u oci.

"Slomljena sam." Rekla sam, a ona me zagrlila cvrsto i gurnula mi maramicu u ruku...

Everything I WantOù les histoires vivent. Découvrez maintenant