arkadaslar biraz yorum falan yapin. medyada derin var :D
öylece tavanı seyrederken uyuya kalmışım. telefonuma gelen mesaj sesiyle uyandim.
evet bu kadar hafif bi uykum var.
kimden: Caner
lan antalya ya gelmissin haber vermiyosun? nerede kalıyosun biz yiğitle seni almaya geliyoruz biraz gezelim. hem şu ev arkadasinla da tanismis oluruz ;) pic sımayl yaptim. öptum tatli kuzenim
Kime: Caner
kanka derinin abisinde kaliyoruz. gül sokak 22 numara. 1 saate hazirim :)
oha lan yigitle almaya geleceklermis. yani yigit. yuhh yigit. ohaa ayy yigittt.
yiğit canerin en yakin kankisi hatta birlikte kaliyorlar. birkac kez skypetan konusmus olsakta eminim gözleri gercekte daha etkilidir. Yigit tam hayallerimin beybisi. simsiyah saclari kirec gibi olmasina ragmen onu cekici kılan ten rengi ve gri gözleri kesinlikle insanin basinin dönmesine yeterli. 1.85 boyu ve muhtesem karin kaslari da bunun cabasi. üstelik adonisi var olum xd.
neyse hemen bu asik davranislardan kurtulup bir ciglik attim ve derinin odasina firlayip sirtina sıcradim. ama odada göktug da varmis. bize 'kizlar ben egeden hamileyim' der gibi bakinca ikimizde kahkahayi patlattik. sonra derine canerden gelen mesaji okuttum ve benden daha tiz bi ciglik atti. hemen giyinmeye basladik. kiyafetlerimizi giyindikten sonra derin bana makyaj yaptti ben de derine. biz genelde böyleyizdir. xd xd özendiniz demi bize. biliyoz ok by :D Ara ara çığlık ve kahkahalara boğulduktan sonrasonunda hazırlığımız bitmişti ve bekledik başlamaya. pardon başladık beklemeye :D :D heyecandan oluyo knki xs xs :D az sonra kapının zil sesini duyduk. derinle kısa süreli bi bakısığ sessiz çığlıklara boğulduktan sonra kapıya yürüdük cool cool :D ben kapıyı açtıktan sonra karşımda bir adet caner gördüm. iyi ama yiğit nerde.s.s bahtsız gökçe .s.s yinede bozgunluğumu gözler önüne sermeden ' hoşgeldin bitanem. tek misin ?' gülümsedi ve kafasına iki yana salladı ' yok canım yiğit arabada senin gibi tıpkı, kıymetlisini kaldıramıyor' dedi ve ufak çaplı bi kahkaha attı . derin de yanımıza gelince caner büyülenmiş gibi baktı ve süzdü kızı. öküz yaa. herneyse ben sabırsızım hadi çıkalımmm dedim gözlerimle. Caner de anlamış olacak ki arabaya yöneldi. resmen koşar adımlarla dışarı çıktım. oha o da ne arabanın üstüne oturmus bir yiğit. uh may gad. daha da yaklaştım. sevinçli ve beğeni dolu gözlerle süzdü beni. bu işime mi geliyor ? evet isime geliyor :D " merhaba yiğit" gülümsedi tekrar. "bu kadar hos bir gülümsemeyle karsilasip iyi olmamak elde mi gökcem?" kesinlikle sicak bi kahkaha attigima eminim. "caner arabayi kullansin biz arkaya binelim" dedi bir adet seksi yiğit :D icimden ' bosver bebegim biz burda takilalim onlar gezsin' desede Cok iyi olur demeyi basardim.
Caner pic smile yapti ve sinirlenmis gibi davrandi :D
bir müddet sessizce yol aldiktan sonra caner" kizlar bikinileriniz yaninizda degil mi? sizi catlicağa goturucem harika bi suyu var ve cok kalabalik degil" derin heyecanla ona verdikten sonra yigite döndum onun gozleri de benim gozlerime bakiyordu. hic utanmadim. o kadar güzel gözleri vardi ki bu bakısmayi bitirmek istedigimi hic sanmiyorum :) pic smile yapti. neden yaptigini anlamaya calisirken yukari toplanmis etegimi assagi cekti. ellerini bacaklarimda hissettigimde butun vucudum irkildi gozlerim buyudu. bir muddet eli bacaklarimda kaldiktan sonra araba ani fren yapinca cekti ellerini. bu dokunustan hic rahatsiz olmamistim. oysa normal de coktan ezip buzmustum karsimdaki erkegi. Yigite karsi birseyler hissettigimin farkindayim ama bu kesinlikle aşk degil. en azindan şuanlik.
çatlıcağa vardigimizda kabinlere gidip bikinilerimizi giydik derinle. ufak capli bi durum degerlendirmesi yaptiktan sonra derinin saclarini karistirdim ve merdivenlerden assagi inip beylerin yanina gectik. evet aynen caner'in dedigi gibi oldukca sakindi. bizim dışımızda uc bes kisi vardi. kanka deyip sağıma dönmemle beraber derini bulamayip bozulmam bir oldu. yigit koluma girdikten sonra "aslinda mayo da giyebilirsin o sana cok daha yakisir" deyip saclarini karistirdi. bende fırsat bu firsat " no no no guzel fizigimi sergilemem lazim yigitcim. ama sen kavalyem gibi davranabilirsin tatlim" dedim. dudaklarini yukari dogru buktu,kafasini sola cevirdi ve tekrar bana bakti. bunu yaparken ne kadar cool oldugunu bi ben bilirim. :)
çevik bir hareketle beni kucağına aldı ve denize dogru kostu. Tatlı görundugumuze eminim. soğuk suyun vücuduma carpisiyla irkilip daha fazla sardim kollarimi yiğitin boynuna.
Gülümsedim,gülümsedi.
pic sımayl yaparak kollarimi cektim yigitin boynundan. birkac becerikli kulactan sonra yiğite dönup göz kırptım. kahkaha atti ve bana yaklasti. "su an sana dair pek iyi planlarim yok gokce" dedi ve omuzlarimdan suyun altina bastirdi. ne yapiyordu bu salak ya. gözlerimi actigimda yiğitin paklavalariyla karsilastim xs xs. uh may tanrim. sen nelere kadirsin. bir an nefessiz kaldigimi fakedip debelendim ve yigit nefessiz kaldigimi anlayarak uzerimde ki baskıyı yok etti. suyun yuzune cikar cikmaz elimi yiğitin saclarini attim ve bu hareketimle suda boğusma maceramiz baslamis oldu. yigitin bazi hamleleri canimi yaksada egleniyordum. o da egleniyordu. her canimi acitan hareketine karsilik olarak bende onu cirdim. bi muddet sonra sinirlenmis olacak ki sinirli bi tonda "yeter cocuklasma" dedi. cok bozuldum ama bunu belli etmeye hic niyetim yoktu. hic bir sey demedim sadece kafami salladim. onay verir gibi arkami donup kiyiya yuzmeye baslamistimki bi el belimden tutup kendine cevirdi beni. karsimda gri gözler vardi. ama ifadesiz baktim. ne oldu dedim. "bana trip atmani gerektirecek bisey demedim" dedi ve beni kendine daha fazla sardı. bacaklarimi beline doladim kollarimi omzuna atarak saclariyla oynamaya basladim. gozleri koyulasmisti. sanirim onu istemeden tahrik ettim. utandim ve uzaklastim ondan biraz. gulumsedi ve "iste bundan nefret ediyorum. eger o ayaklanmasaydi seninle guzel vakit gecirebilirdik bayan' dedi bu beni daha da utandirmisti ona hic bakmadan kiyiya ciktim karsimda yakisikli bir bebek vardi ve bana begeniyle bakiyordu....
arkadaslar biraz yorum istiyorum. ona gore hikayeyi devam ettiricezzz. sizi seviyorm ok bb .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TRAKEM
Teen FictionBir gencin eski sevgilisini unutmaya calısırken yaşadığı olaylardan bahsediyoruz hikayemizde..