NEDEN BU KADAR ATARLANDI Kİ?

6 0 0
                                    

NE AYAKSIN GÖKTUĞ ?

ne olduğunu anlamaya çalışırken bi yandan da var gücümle onu itmeye çalışıyordum. sanırım. iyi de ne ara içmişti ki o kadar ? herneyse tekrar gücümü toplayıp onu üzerimden itmeye çalıştım. bingo bu sefer başarılıydı.

"göktuğ ne yapıyorsun ya kendine gel."

"sabah hatırlamayacağım bir şey için dikkatli olmama ne gerek var gökçe ?

"evet sabah bunu da hatırlamayaksın." deyip bütün gücüm ve öfkemle suratına tokat attım. huzur bulmuş gibi hissediyordum . pislik herif. eli yanağında afallamış bi halde bana bakıyordu ben ise biraz ürkerek odama doğru koştum. koşmak ne kelime resmen depar attım. odaya vardığımda kapıyı kilitledim. tamam evet bende fazla paranoya olmustum ama ne yapayım ??.

son zamanlarda içinde bulunduğum durum haddinden fazla saçmaydı biz buraya eski sevgilimi unutmak için gelmiştik. biz derken evet derin de bana ardım etmeye çalışıyodu.çünmü çoktan bir yıl olmustu ve ben hala onu unutamamıştım ve özlemi içimi acıtıyordu. belki de onu unutmak için yiğit e sarmıştım.bu yaptığım yiğit e haksızlıktı farkındayım ama ne malum belki de onu daha sonra sevebilirim. bana onu unutturabilir. evet bu bi ihtimal.

düşlerimden beni sıyıran bir mesaj sesi oldu

KİMDEN: BAY YİĞİT

ÇOK GÜZEL BİR GÜNDÜ PRENSES. İYİ Kİ VARSIN O CIRLAK SESİNİ ŞİMDİDEN ÖZLEDİM. PİÇ SIMAYL :D

KİME: BAY YİĞİT

EVET İÇİNDE BEN OLDUĞUM İÇİN GÜZELDİ. BENDE SANA TEŞEKKÜR EDERİM. ODUNKIRAL..

kesinlikle ukala bir veledim. aslında çok uykum gelmişti ama bir duş almam gerektiğini düşündüm ve banyoya girdim. sıcak suyun altında huzur bulmuşcasına kıvrılırken tıklanan kapı sesiyle irkildim. oha ya burda bile mi huzur yok

"gökçee tatlım telefonun çalıyor arayan caner"

"açsana derin beni ne uğraştırıyosun"

"of tamam be"

Aradan biraz zaman gecmişti. Derin tekrar konustu. Meger caner cüzdanını bizde unutmuş. Eh işte kimin kuzeni. sessizligi hayal ederek tekrar dusuma dondum. fazla dusuncelere de dalmadan ciktim. ciktigimda derin hanim yatagima uzanmis pic simayl yapiyodu. kafami ne oluyor diye iki yana salladim. aldigim cevap ne kadar sinirlensemde gulumsemrme neden oldu. "hic ya sadece yigit ve seni dusunuyordum, haddinden fazla yakisiyosunuz ve dudaklariniz fazla tutkulu.. herneyse".

Suratına bir yastık fırlayıp ölümcül bakışlarımı sergiledim. Hem böyle dememesi gerekiyordu. Bilmiyormuydu sanki neden ona yaklaştığımı...

...

Sabah güne caner ile başladım hemen bize gelmişti nedense artık..(?)

Hemen salaş bi şeklide giyinip hafif bi makyaj yaptım. Aslında prk hoşlanmam ama makyajdan bi yere kadar bu hoşlsnmama hali.

Kolumdan çrkiştirerek sabırsızca aşağı indirdi brni. Hayıır da ne bu acele.? Ben mızıldanarak aşşağı inerken caner bu tavrıma sinirlenmiş olacak ki kolumu sert bir şekilde silkti ve" yeter gökçe. Ne bu çocuksu tavırlar artık 20 yasına geldin. Bıktım" dedi. Gözlerşm bu beklemediğin ani tavır karşısında dolu dolu oldu.

Neden bu kadar atarlandı ki şimdi? Ben ne yapmıştım yani?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 24, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TRAKEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin