Beklenen Melek~

325 13 10
                                    

(1 ay sonra~Yuri özge ve minho ingilizce konusuyolar bazılarınız bunlar türkçe biliyolar mi diyor da)

Özge Yuri olayını atlatmisti...Koreceyi öğrenmişti...Biletini almış bavuluyla evden çıktı. Uçağa bindi..

Minho ise kendine yeni bir sayfa açmıştı. Yuri'yi tamamen unutmuştu bile.

Özge kore'ye vardığında öyle bir sevinmisti ki havalara uçacaktı.. İlk olarak Türkiye'deyken korede bir ev satin almıştı. O eve gidip eşyalarını yerlestirdi ve duş aldi.

Ertesi gün SM ENTERMENT'e gitti ve şarkıcı olmak için başvuru yaptı.

Yaklaşık 1 hafta sonra yeni bir grup kurulacaktı onu gruba almışlardı bunu duyunca öyle sevinmisti ki ağlamaya başladı "sonunda minho'mla olabileceğim"

SM'ye gidip grup arkadaşlarıyla tanıştı. İçlerinden biri kendisi gibi Türk idi. Anlasabilecegi biri vardi artik.

"Merhaba. Ben Özge tanıştığıma memnun oldum"

"Merhaba. Ben de Derya bana iyi davranın"

"Ben Yoo Eun So"

"Ve ben de Kim Min So" herkes birbiriyle tanınmıştı.. Herşey Özgenin planladığı gibi gidiyordu.

SM başkanı: "Evet şimdi liderinizi açıklayacagim"

Özge kendisinin olacağını düşünüyordu.

"Grup lideriniz Derya"

Özge biraz hayal kırıklığına uğramıştı ama sorun yoktu yeter ki Minho ile olabileyim diye düşünüyordu.

"İlk şarkılarınızı yazan SHINee uyesi Choi Minho. Derya sen rapçi olacaksin Minho'nun yanına git sana ders versin"

Özge kiskanmisti derya yerine kendisinin gitmesi gerektiğini düşünüyordu.

Derya: (sevinerek)"Gerçekten mi ? Çok sevindim ben Minho'nun faniyim onunla calismak harika olacak"

Özge çok sinirlenmisti. Derya  Minho'nun yanına gitti ve herkes evlerine gitti.

"Merhaba. SHINee ben Yisabel grubunun lideri Derya tanıştığıma memnun oldum"

SHINee üyeleri hayranlikla ona bakiyordu.

Key: "Ne de güzel biri üstelik Türk.." Minho ona ilk görüşte aşık olmustu. Gözlerini alamıyordu.

Derya ilk olarak Etrafa baktı Minho'yu arıyordu.. Onu görünce hemen üstüne atladı sıkıca sarıldı ve dedi ki "Senin yanında olduğum için çok mutluyum. Ben seni seviyorum"

Minho bu sözleri duyunca ağzı kulaklarına vardı. Üyeler "Woaww" diye bağırdı.

Jonghyun: "Çocuklar Minho karşısında hiç şansımız yok. Baksana belli ki ilk görüşte Minho aşık olmuş"

Derya bunu duyunca "gerçekten mi ?" diye sordu.

Minho'nun yüzü  kizararak "Şey..Yani..Evet"

Derya çok mutluydu..

Derya hem Minho'ya aşıktı hem de onu Özge'den koruması gerekiyordu..

Evet işte sonunda Koruyucu Melek gelmişti...Minho'ya zarar gelmemesi için elinden geleni yapmaliydi... Oysa ki Minho'nun hiçbirşeyden haberi yoktu..Ne Derya'nin onun Meleği olduğundan Ne de Derya'nin güçlerininden..

SHINee üyeleri "öp...öp...öp"diye bağırıyordu. Minho Derya'yi dudaklarından öptü...

Tam o sırada Özge içeri girdi...Şok oldu ve "Yeni bir baş belası daha senden de kurtulmam gerekecek" diye düşündü..

Derya onun aklını okumuş ve bu dediklerine hiç sasirmamisti..."Yuri'yi öldürebildi ama beni öldürmesi imkansız"

~Okuduğunuz İçin Teşekkür Ederim..Bu bölüm biraz sıkıcı ve kısa oldu sanırım~

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 24, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Koruyucu MelekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin