Özge(sesang fan) tam 1 yıl boyunca SHINee'nin Türkiye'ye gelmesini bekliyordu..Evet SHINee 1 hafta sonra konser verecekti..
Özge bu konsere kesinlikle gitmeliydi 1 sene boyunca harçlıklarini biriktirmisti.Tam 3,500 TL'si vardı.. Annesine konsere gideceğinden hiç bahsetmişti..
Konser gününden 1 gün önce annesine konuyu acti.. Annesi kesinlikle karsi gelmisti.. Özge çok kizmisti..Bağırıp çağırdı evi altını üstüne getirdi.. Annesi tedirginlesti ve özgeyi odasina kapatti, aksam yemeginide odasinda yemisti..
Özge sinirlerine hakim olamiyordu..Tırnaklarını yemeye başlamıştı..Ve sinsice plan yapmaya başladı..Daha sonra uykuya daldı.. Annesi odasinin kilidini acmisti..
Konser zamanı gelmişti.. biletini 1 hafta öncesinden almisti.. Kiyafetlerini giydi,makyajını yapti bavulunu yanına aldı..
Ve planini devreye koyma vakti gelmişti.. Çarşaflarini birbirine bağlayıp 5. kattan aşağı saldı ve yavas yavas inmeye başladı..
Annesi özgenin odasina girdi ve yataginda yoktu.. Tediginleniyordu.. Tum evi dört bucak aramisti yoktu.. Tekrar odasina gitti ve masasinda bir not vardi okumaya basladi..
(Notta Yazanlar)
~Anne Üzgünüm ama sen beni en değer verdigim gruptan ali koymaya calistin ben senin bu tavirlarindan bıktım evi terk ediyorum.. Evet senin icin her zaman kötü bir evlat oldum bunu sürekli yüzüme vuruyordun.. Ama ben kötü biri değildim sen beni bu hale getirdin.. O zaman kötü olmalıyım değil mi? evet senin paranı çaldım yillardin biriktirdigin 350 bin TL'yi kendime ev tutup korece ders alip bu lanet ülkeden kaçacağım.. Merak etme ben çok mutlu olacağım..~Özge konser alanındaydi.. Choi Minho bir aciklama yapti.. Özge bunu duyunca önce ağlamaya başladı.. Öfkeden kuduruyordu..
~Peki Bu Durum Karşısında Özge Ne Yapacak?~ (TAKİPTE KALIN~Okuduğunuz İçin Teşekkür Ederim)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koruyucu Melek
FanfictionBir Sesang Fanın Choi Minho'ya olan aşırı derecede bağlılığı ve bir zaman sonra Minho'ya zarar vermeye başlaması... Acaba Minho'nun Koruyucu Meleği Ne Zaman Gelecek? Minho Meleğine aşık olacak mı? Özge(sesang fan): 21 yaşında Derya(koruyucu melek):...