Kaçış

265 3 0
                                    

Arkadaşlar telefondan yazdığım için kelimelerde hatalar olabilir bu yüzden üzgünüm.  

Çok acelem vardı uçağa yetişmeliydim ve hayvan gibi koşerken beni görmeyip ayağa kalkan bi salak farketmeden elindeki ice tea'yi üzerime döktü ama ben aldırmayıp bir yandan söverken bir yandan ise hala aynı hızımla koşmaya devam ediyordum.Daha ben kapıya yetişememişken uçağın kalktigini duyurdular.

Lanet olsun içimden o kişinin kafasından kıvılcım çıkartıp üzerine kezzap dökmek istiyordum ki birden aklıma hemen arkamdan beni takip eden babmın korumaları geldi.Hiç düşünmeden tekrar hışımla geriye dönüp bir bilet aldım nereye gittiğini bilmiyordum ama şuan tek çözüm buydu.

Uçak birazdan kalkacakti bu yüzden hemen uçağa attım kendimi.Uçakta pek insan olmadığı için rastgele bir yere oturdum.Hostesin yanımdan geçtiği sırada hostesi çağırıp uçağın nereye gittigini sordum.

Aldığım cevap karşısında bir sıçışlara geldim hasiktir japonya mı? Lan ben orda ne bok yiycem sıçtık valla diye iç sesimle uğraşırken biri beni dürtükleyince kendime geldim ki buna dürtükleme denmez kolumdan füze geçti sandım amk.

Tahminimce benim yaşlarımda duran bir çocuk bana bilmediğim bir dilde birşeyler söylüyordu bende mal mal suratına bakıyordum.Mükkemmel sayilacak ingilizcemle;

+Üzgünüm sizi anlamıyorum lütfen ingilizce konusabilirmisiniz.Dedim.

-Oh pardon ama benim yerimde oturuyosunuz lutfen yerimden kalkabilirmisiniz.

Dedi amk çocuğu sanki yiyoruzda yerini senin koltuğunamı kaldim lan ben diye söylenirken iç sesim dışımdan sadece "peki özür dilerim" diyebilmiştim.

Ayağa kalkıp koltuk numarama baktım ve "Siktir bunun yanında mı oturuyorum lan ben" diye içimden söyledim diye sanıyordumki çocuk bana dönüp "Pardon birşey mi demiştiniz?" dedi bense "Yok hayır" demekle yetindim tabi.

Geçip yerime otururken "Sayın yolcular lütfen kemerlerinizi bağlayip koltuklarınızı dik konuma getirin uçağımız kalkış yapacaktir" diye anons ettiler ve hemen oturdum kemerimi bağlayıp kulaklığımı taktim.

Bu gün çok yorulmuştum.Yolda uzun oldugu icin uyumalıydım.2 saat sağa sola dönüp durdum kahretsinki uyuyamadım yanlışıkla yerine oturduğum çocukla konuşayım bari.

+Afedersiniz isminiz ne?

Off beyinsiz  ben ne kadar aptalca bir soruydu bu!!!!!

-Mike.

Lan insan nezaketende olsa bi peki ya senin falan derdi dimi öküz gibi sadece mike dedi mikeeee!!!!!

+Güzel isim bende burçak memnun oldum.

-Ah evet güzel bir ismim var.

Gerizekali egoist güzel bir ismim var dedi lann!!!!!

Tesadüfen Aşık OldumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin