Sarhoş Burçak

107 4 0
                                    

Bu bölüm mike'ın ağzından olucak ve multiedyada burçak var :))

-Mike-

Hostes geldi ve içki dağıtıyordu yanımda oturan sevimli ama bi o kadarda aptal kız ımmm sanırım ismi neydi buse yok hayır burçak evet burçak çok fazla içti ve sarhoş olmuştu.Sürekli bana türkçe birşeyler söylüyordu sürekli az da olsa türkçe biliyordum ama dediklerini anlamıyordum.Sonunda ingilize bir şeyler söylemeye başladı. "Seni egoist neden umursamıyorsun beni görünmezmiyim yoksa hı hı??sen sen.." dedi ve yüz ifadesini değiştirdi.Olamaz aptal olduğu kadarda pis bir kız bu ceketime kustu kahretsin.Pis kız.

İyiki bu tarz şeylerde midem güçlüydü benim.Şuna bak kustuktan sonra deli gibi sırıtıyo bu yetmezmiş gibi kahkaha bile atıyor.Hayır hayır tekrar kusucak sanırım.Hemen elimi ağzına götürüp ağzını kapattım ve "Şimdi olmaz küçük hanım ceketime kustuğun gibi tişörtümede kusmana izin vermem" allahım bu kız hala sırıtıyo.

+Cam kenarı beniiim olmalıydııı bu sefer şanslısın yoksa cam kenarını asla kaptırmazdım benn aceleyle aldım biletimii çünküü.

Uçağın içinde bağırarak konuşuyordu hadi uçak neyse hemen yanındaydım kulaklarım sağır olacak nerdeyse!!.Kulaklarımı ellerimle kapatarak

-Kulağımın dibinde bağırmayı kesermisin lütfen bağırma herkes bize bakıyor.Ne kadar ısrar ettiysemde susmadı en sonunda belki susar umuduyla cam kenarına geçmesine izin verdim.Cam kenarına geçiceğini söylediğim an istediği kadar şeker yemesine izin verilen çocuk gibi ayağa kalktı ve şarkı söyleyerek dans ediyordu.

Durması için kolundan tutup aşşağı çektim.Kucağıma düştü bunun olacağını hiç tahmin etmemiştim.Hemen ayağa kaldırıp koltuğuna oturttum sonunda susmuştu.cama kafasını koymuş öylece duruyordu hayır hayır yanlışmı görüyorum yoksa ağlıyormu burçak.Daha 1 dakika önce gülüyordu neden şimdi ağlıyordu.

Ona yaklaşıp kolundan hafifçe dürttüm,aldırmadı,ikinciye dürttüğümde bana bakıp gözyaşlarını sildi ve sarıldı oturduğum yerde neye uğradığımı şaşırdım ittirmeye çalıştım ama hıçkırarak ağlıyordu saçını okşadım."Sorun ne?" dediğimde sarılmayı bırakıp

+Özür dilerim sarıldığım için.

Şaşırmıştım,ne diyeceğimi bilmiyordum ve sadece ağzımdan

-Sorun değil.

+.....

-Sorun ne neden ağladın birden bire.

+.....

-Heyyy dilin yokmu senin konuşsana. Az önce hiç susmayan kahkaha atan burçak'a ne olmuştuda konuşmuyordu. Bir süre sonra gözyaşlarını silip sahte bir gülümsemeyle "Hiç" dedi tekrak bi 5 dakika sonra ise

+Aslında annemi özledim.Hiç görmediğim göremediğim annemi.

Ağzında bunlar dökülürken tekrar ağlamaya başladı.

-Naıl yani?

+Annem daha ben bebekken kazada öldü.

Bunları söylediğinde dahada çok ağlamaya başladı biraz süre geçtikten sonra morali düzelmişti ve eski haline dönmüştü.

+Kalk şurdan tuvalete gitcem çişim geldi çişimmm.

Çok çocuksu olabiliyordu bazen ama bu ona yakışıyordu.Kollarımı göğsümde birleştirip geçmesine izin verdim.Neredeyse 30 dakika olmuştu hala çıkamamıştı.Hostes koşarak yanıma geldi

"Beyfendi sevgiliniz tuvaletin önünde bayılmış"

-O benim sevg-. Daha cümlemi tamamlayamamışken koşarak geri gittik koştuğuna göre ciddi bir şeydi hostesin hemen arkasından bende koştum burçak yerde yatıyordu.Hemen nabzına baktım normaldi.1 yıl tıp okumuştum neyseki.Hostesten ilk yardım çantası istedim ve ilk tansiyonunu ölçtüm sonra bir kaç kontrölden sonra astımı olduğunu anladım.İlk yardım çantasındaki ilaçların arasından astım ilacı bulmuştum hemen onu içirdim.ve kucağıma alıp koltuğa oturttum.

Tesadüfen Aşık OldumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin