Yazar tarafından;
Sevmen dileği ile... mektubu bitirdiğinde şaşkınlıkla arkadaşına baktı hala ne okuduğunu merak eden Mia hızlıca zarfı eline aldi "Sanki eski zamanlardan gelmiş gibi"dedi, gönderenin adının yazıyor olduğunu gördü, Mia boş gözlerle ona bakan Bella'ya "Edward Black, o kim? " diye sordu. Bella başını aşağı eğerek "bilmiyorum, lütfen şunu oku" diyerek elindeki kağıdı Mia'ya uzattı. Okuduğunda ağzı açık kalan Mia konuşmaya başladı "Gizli olmayan bir Aşk itirafı, tanrım keşke benim başımada gelseydi Bella sevinmen gerek." Bella ayağı kalktı kaşlarını çatarak,
"Adını dahi ilk defa duyduğum birinden Mia, bence bu rahatsız edici."
"Bence aşırı derecede romantik ve mütevazı, eminim ki yakın zamanda karşına çıkacak."
Isabella Steen tarafından;
Mia nasıl bunu normal birşey miş gibi karşılıyordu, ya bana mektup gönderen kişi yani Edward Black,bana zarar vermeye çalışırsa, zaten böyle bir mektubu gönderecek kişinin aklından şüphe ederdim. Mia bir gün karşıma çıkacağını söyledi ama ben ihtimal vermiyorum zaten karşıma çıkacak olsa bu mektubu hiç göndermezdi.En önemlisi benim hiç tanımadığım biri, beni? Evimi nasıl biliyordu? Bana aşık olacak kadar, bana hiç yaklaştı mı? Onu hiç gördüm mü acaba? Bu sorular beynimi kemirirken Mia bunları hiç önemsemiyordu ona göre 'Edward sarışın mı? yoksa esmer mi?' aptal sarışın işte.
Sonunda Mia evine döndü, yoksa beni bu çılgın fikirleriyle delirtecekti.Neymiş efendim Edward denen o adama bende aşık olacakmışım herkes bizim hikayemizi konuşacakmış haydi oradan bana aklı yerinde biri lazım bir deli değil.
Yazar tarafından;
Isabella bütün akşam mektupta yazılanları düşündü bir yandan hoşuna gitmişti ama kuşkucu tarafı daha baskın olduğu için hep huzursuzdu.Sonunda dayanamayıp mektubu tekrar açıp okumaya başladı.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
YOU ARE READING
Daha Fazlası
Teen FictionYıllardır Bir Aşk Hikayesi beklemiş. Simdi Ikisi de Daha fazlasını istiyor.