1.Asgje e re

236 31 47
                                    

Kerkoi ngado neper dollap per xhinset e grisura deri ne fund te kembeve dhe me ne fund i gjeti diku.Midis grumbullit te rrobave gjeti uniformen e shkolles te cilen nuk e kishte veshur kurre,nuk do ta bente as sot dicka te tille.Nuk I kishte pelqyer asnjehere te bente ate qe te tjeret i thoshin,nuk pyeste as per veshjen e saj ne shkolle.Veshi xhinset dhe nje bluze te zeze,te shkurter,lidhi edhe xhaketen e zeze ne bel.Zbriti poshte qe te merrte canten dhe telefonin qe ishin ne sallon.Sapo hyra une brenda telefoni ra.Ishte Anxhelina.

-Mirmengjes moj,u bere gati ?-zeri I saj vinte i pergjumur.

-E shkreta ti,te dola gje ne enderr qe me more qe ne pike te mengjesit pergjumesh?-u tall Kiara.
-Jam tek shtepia jote.
-Mire,ja se dola.

Ajo mbylli telefonin dhe mori canten qe ishte mbi kolltuk.Doli jashte me furi.Enxhi po e priste tek trotuari.

He moj bitche ,erdhe?-thirri ajo qe largu.
-Erdha bitche,erdha.

As ajo nuk kishte veshur uniforme,kishte veshur xhinse te ngushta,te grisura tek gjuri dhe nje kemishe me kuadrata te kuqe dhe te zeza te lidhur.

Qe largu,ato te dyja te jepnin idene e kurvave,veshja e tyre ekstravagante dhe gjuha vulgare qe perdornin nuk te linin vend per dyshime.Por ato te dyja mund te ishin cdo gje,vetem kurva jo.

-Cfare kemi sot ne orar?-pyeti Kiara per te thyer hershtjen.
-Ke pyet dhe ti moj bitche,KU e di une po nuk e di pse me eshte fiksuar se sot kemi letresi dhe fizike,-u pergjigj ajo.

-Dy here fucking off,-shahu ajo me ze te larte.
Kishin mberritur pa e kuptuar ne shkolles,mesimi kishte filluar prej dhjete minutash,poor ato nuk e vrane mendjen shume.Hyne ne klase pa tokitur me pare.

Perpara,si perbindesh u doli prs.Violeta qe ju jepte letersi.
-Ku vini keshtu ju te dyja?-uleriti ajo.

-Ne shkolleo presore,ku tjeter?Apo mos kemi ngaterruar adrese dhe kjo nuk eshte shkolla?-u tall Kiara.

-Qepe gojen Kiara Hodo!Uluni ne bangen tuaj,-shfryu ajo.
Kiara shfryu e lehtesuar,jo se kishte frike prej saj,por sepse zeri i saj te acaronte.Per here te pare nuk I tha gje per uniformen.U ulen ne fund te dyja.Kiara verviti me zhurme canten ne karrige dhe u ul edhe vete.Nxorri nga canta kufjet dhe I vuri per te degjuar muzike.Kembet i vuri lart mbi bange.

Kur kenga ishte ne te perfunduar,ndjeu nje prekje ne krahe,ishte Enxhi.Ktheu koken nga ajo dhe ne buzet e saj lexoi fjalet:-Hiqi kufjet!

I hoqi.
-C'dreqin ke qe s'me le te degjoj muzike rehat?!-i bertiti ajo
-Po te kerkon presorja.

Nderkaq,ajo ishte afruar tek banga e saj.Shikimi i saj ishte I mbushur me inat

-Kiara Hodo!Urgjentisht ne drejtori me mua!-uleriti ajo.
-Po,sigurisht,-iu pergjigj ajo me tallje,-u be kohe e gjate qe nuk kam qene.

Pranoi direkt sepse Po bente dy jave pa shkuar dhe ky per kete ishte nje rekord i ri.E ndoqi nga pas pa bere fjale.Kaluan permes korridorit te gjate dhe be fund u ndalen tek dera qe lexonte"Drejtori".Trokiti.Nga brenda u degjua zeri i drejtoreshes te thoshte:Hyr!

Ajo ishte ulur ne karrige dhe po merrej me disa dokumenta qe i kishte mbi tavoline.

-Pa shiko kush me erdhi!-tha ajo aspak e habitur qe pa Kiaren aty.-Na kishe munguar vertete.
-Cila eshte arsyeja?-pyeti ajo presoren.
-Si gjithmone,-u pergjigj ajo.
-Mire,largohu.
Me to thene drejtoresha,ajo u largua.

Ajo u ngrit nga vendi ku ishte ulur dhe shkoi prane dritares.Mendimet i perplaseshin me njera-tjetren.Ajo kishte kohe qe punonte aty dhe nuk I kishte qelluar kurre ndonje nxenese si ajo.Ate e kishte merak te vecante ,por karakterin e forte qe kishte ajo nuk e mposhte dot.U ul serish ne vendin e saj,perballe Kiares.

-Znjsh.Hodo,kjo nuk eshte hera e pare qe ti vjen ketu dhe kete e dime mire te dyja.-foli ajo serioze.

-Me kishte marre malli per drejtorine,ka kaluar kohe e gjate nga hera e fundit qe Isha ketu,-u tall ajo,-harrova t'ju kompliment per lukun e right.Dukeni edhe me e shpifur se me pare,sinqerisht.

-Qepe gojen!-uleriti ajo aq forte sa mund te ishte degjuar ne te gjithe shkollen,-te kam duruar si shume.Neser e tutje nuk ke per te ardhur me ne shkolles,je e perjashtuar.

-Hahaha,sa me pelqen humori yt I thelle,-vazhdoi ajo talljen.
-Nuk po tallem,ja ku e keni edhe letren te firmosur nga une,-i zgjati nje flete te shkruajtur me komjuter.

-Une nuk di te lexoj,-tha ajo dhe e grisi fleten me dysh.

Drejtoresha u ngrit ne kembe dhe shkoi prane saj.Edhe ajo u ngrit ne kembe.

-Do te telefonoj babane tend pak me vone,-tha ajo,-do ia sqaroj atij te gjitha.

-Mos guxo!-uleriti ajo.
Nuk kishte frike nga ai,poor edhe sqarime per sjelljen e saj nuk donte t'i jepte.

-Ti je thjeshte nje pleher drejtoreshe,guxon edhe perjashron nxenesit nga shkolla,femer e ulet!-shahu ajo.

-Mjaft!-uleriti drejtoresha dhe ngriti krahun qe t'i gjuante,por ajo ia kapi dhe nuk e lejoi.

-Kush je ti te me gjuash mua?Nuk me ka gjuajtu askush derime sot,ti nuk do te jesh e para,ta dish kete gje.-ia leshoi doren me inat.

Perplasi karrigen fort ne dysheme dhe u largua gjithe nerva.

Kor fare pjesa e pare,e di edhe vete.Nejse...ju si mendoni😎😎😎😎

The rebbel(shqip)Where stories live. Discover now