ahoj jmenuje se Loren Ariana Marais. Před rokem mi umřeli rodiče a proto bydlím se svým bratrem Jonahem a jeho čtyřma kamarádama(Corbyn, Daniel,Zach a Jack.)Je mi sedmnáct za dva týdny osmnáct.Jsem známá youtuberka a Jonah s klukama jsou v kapele jménem Why Don't We.
-----------------------
,,JONAH MARAIS ROTH FRANTZICH!!"zařvala jsem na svého bratra,protože mě hodil do bazenu.Kluci se začali smát a tak jsem zavolala Corbyho,aby mi pomohl,když ke mě natáhl ruku shodila jsem ho do vody a když se vynořil tak jsem ho obejmula,dal mi ruce kolem pasu a já jsem svoje spojila za jeho krkem.Asi pět minut jsme se objímali a potom jsme vylezli.Jonah stal se Zachem a Jackem u bazénu,nevšimli si mě a proto jsme strčila do Jonaha,který vzal sebou i Jacka.,,Loren Arian Marais já tě zabiju!!!"
,,Taky tě miluji bráško"řekla jsem mu a viděla jak vylejza.Šel ke mě a řekl,, vždyť já tebe taky sestřičko"a než jsem stačila uhnout, tak mě obejmul. Šla jsem se nahoru převleknout do:Šla jsem dolů za klukama.Domlovali se zrovna na tom,že se budou koukat na film, tak jsem šla s nima.Misto bylo jen mezi Jackem a Corbynem.Kdyz jsem si sedla tak jsem si všimla,že to je horor.Asi ve čtvrtce jsem se začala bát,proto jsem dala svoji ruku okolo pasu Corbynovi a on udělal to samý.Mnou projela taková divná elektřina.Podívala jsem se na televizi a zrovna tam něco vylejzalo,tak jsem zabořila svoji hlavu do Corbynovi mikiny a ani nevím jak,ale usnula jsem.
Pohled Corbyna
Loren mi zabořila hlavu do mikiny,tak jsem ji dal ruku na záda a začal s ní hýbat(zní to uchylně 😂).Po chvilce usnula a asi po pěti minutách skončil horor a Jonah začal na Loren mluvit,ale když mu neodpovídal,tak řekl aby ji někdo odnesl do pokoje. Vzal jsem ji do náruče a odnesl do pokoje,ale když jsem ji položil, tak se probudila a řekla mi jestli s ní nezůstanu, že se bojí, tak jsem si k ní lehl a ona mi dala ruku na bok tak jsem si ji přitáhl blíž a i když jsem nechtěl tak jsem usnul.Rano mě probudil nějaký křik a když jsem se podíval viděl jsem Zacha jak se na nás kouká.Kdyz si všimnul že jsem vzhůru hned se mě začal ptát,,Proč s ní ležíš v posteli?Víš přece, že kdyby vás viděl Jonah zabil by tě.",,Já vím, ale ona chtěla, aby jsem si k ní lehl,ale já jsem potom usnul.",,Okey,ale radši bych odešel než přijde Jonah,protože dole dělá snídani a říkal, že ji půjde dát i Loren až to udělá ",,Už jdu zvedl jsem se a odešel se převleknout do:Šel jsme dolů a tam byla hromada palačinek a nutella.,,O můj bože miluju palačinky "řekl jsem,spíš zařval.,,Bože nemusíš hned řvát ohluchnout nepotřebuju,jinak jdu za Loren"řekl Jonah.Snědl jsem asi 6 palačinek a šel do pokoje.
Pohled Loren
Ráno mě vzbudil křik,ale když jsem slyšela mluvit Corbyho se Zachem šla jsem zase spát.Někdo mi sedl na klín,proto jsem hned otevřela oči,ale když jsem viděla Jonaha zavřela jsem znovu oči.,,Notak Lor máš tu palačinky",,Říkal si palačinky?"otevřela jsem hned oči a podívala se na něj.,,Ano tak vstavej a pojď jist"zvedla jsem se a šla jist,když jsem to dojedla Jonah to odnesl a já jsem si oblékla :Šla jsem dolů.Jediný kdo chyběl byl Corbyn.,, Dobré ráno" popřála jsem.Kluci mi řekli to samé.,,Kde je Corb? ",,Asi v pokoji,proč?"odpověděl mi Jack,,Jen tak" odpověděla jsem mu na otázku.,,Dnes máme rozhovor od jedný,půjdeš taky?"zeptal se Daniel.,,Asi ano,kolik vůbec je?",,půl dvanáctý",,jdu se připravit ",,Řekni to i Corbynovi on to neví"řekl mi Jonah.,, okey". šla jsem směr Corbynův pokoj.Zaklepala jsem a šla dál. Slyšela jsem jak někdo vypnul sprchu,tak jsem se rozhodla na něj počkat.Po chvilce přišel,ale jen s ručníkem kolem pasu, když si mě všiml jak na něj koukám usmál se.,,Co potřebuješ Lí?"takhle mi říká jen on.,,Mám ti říct,že v jednu máte rozhovor a já jdu s váma",,dobře,ale potřebuju pomoct"sladce se usmál.,,Jakou?",,vyfénuješ mi vlasy prosím"usmál se.,,Dobře máš fén nebo ne?",,Jo mám,pojď".Šla jsem za ním a začala mu fénovat vlasy,když jsem mu přejela přes vlasy měla jsem motýli v břiše. Když jsem to měla hotový usmála jsem se na něj a šla do pokoje se obléknout do:
A nalíčila se a vlasy si dala takhle:
Šla jsem dolů a tam už byli nachystaní kluci,kteří měli na sobě:
A mohli jsme vyrazit
-----------------------
Toto je nejdelší část kterou jsem napsala.Omlouvam se že dlouho nevyšla žádná část ani u jednoho příběhu,ale stěhovali jsme se a teď jsem na dovolené, ale budu se snažit psát části pravidelně klidně i víc za jeden den.Omlouvam se za chyby a doufám, že se vám díl líbil.Otázka:Kdo se vám z kluků líbí nejvíc?
Mě se nejvíc líbí Corbyn a Daniel.Pája😁
ČTEŠ
Jonahova mladší sestřička(Why Don't We fanfiction)
ФанфикSedmnáctiletá Loren Marais bydlí se svým bratrem a jeho čtyřma nejlepšíma kamarádama.Rodice ji minulý rok zemřeli a proto si ji Jonah vzal do péče. Co když Loren zjistí, že se jí líbí dva nejlepší kamarádi jejího bratra?Co když neví koho si vybere a...