Čtvrtá část

306 12 0
                                    

Pohled Loren
Když jsme přišli,šla jsem hned s Ari nahoru a lehli si do postele.,,Kde si byla,celou dobu jsem tě včera hledala"zeptala se Ari.,,Bavila ses s nějakým klukem,tak jsem šla za Danielem",,Bylo mezi vámi něco?",,Ano",,Co přesně se stalo?",,Líbali jsme se a potom jsme se spolu vyspali",,Lituješ toho?",,Jasně,že ne.",,Jak to teď mezi vámi bude a co s Corbynem?",,Nevím,s Corbynem to už nebude jako dřív a hlavně po tom co jsem si uvědomila,že ho miluju to neni tak lehké.Chci být s Danielem,ale taky chci být s Corbynem,je to těžké a já nevím koho si vybrat,jestli Daniela,který má oči jen pro mě nebo Corbyna,který má oči jen pro Christinu,která ho zase využije a potom odkopne.",,Nevím co na tý holce vidí,ale s tim ti nepomůže musíš si vybrat sama a to jen tak,že zjistíš koho miluješ víc.",,Dobře,jdeme do bazenu?",,Okey"
Já jsme si vzala tadyty plavky:

",,Dobře,jdeme do bazenu?",,Okey"Já jsme si vzala tadyty plavky:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ari si vzala tadyty plavky:

V bazénu jsme byli asi půl hodiny jen mi dvě a potom tam přišli i kluci

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

V bazénu jsme byli asi půl hodiny jen mi dvě a potom tam přišli i kluci.Když jsen je zahlédla hned jsem se koukla na Corbyna.Dívala jsem se na něj nejspíš dlouho protože už byli u nás a Ari do mě drkala.,,Můžeme se přidat?"zeptal se Jack.,,Jasně"řekla Ari.,,Lor musím probrat to co se stalo"zašeptal Dee.,,Já vím,tak k tobě večer přijdu dobře?"zeptala jsem taky.,,Co si to tam šeptáte?"zeptal se Zach.,,Nic",,Dobře"řekl podezřívavě.,,Jdem si zahrát kohoutí zápasy?"zeptal se Jack,,Klidně"řekli jsme.,,Já budu rozhodčí,Jack bude se Zachem,Ari s Danielem a Ren s Corbynem dobře?"řekl Jonah.,,Dobře odpověděli jsme.,,První zápas:Ari s Danielem a Lorbyn."Corbyn se sklonil,aby jsem mu skočila na krk.Když jsme začali hned jsme Ari schodila,protože vím jak na ní.Potom jsem hrála se Zachem.To bylo o něco těžší,ale nakonec jsem to zvládla,když mě dal Bee na zem,hned jsem mu skočila kolem krku.On mě chytil pod zadkem,ale potom jsem cítila jeho ruku na mým zadku.Chvilku jsme s ním byla ještě v obětí,ale potom jsem skočila do vody.Klukům jsme řekla,že už jdu a hned po mě to řekla i Ari.Když jsme přišli dovnitř,zeptala se mě co se děje.Řekla jsme jí že mě Bee držel za zadek.Hned vyskočila a obejmula mě.Vzala jsem si telefon a zapla IG.Viděla jsem,že dal Corbyn něco na story.Otevírat jsem to neměla,protože jsem tam uviděla fotku jeho a Christine a k tomu napsaný Miluju tě.Hned jsem se rozbrečela.Hned ke mě Ari šla a začala se vyptávat.Dala jsme jí můj mobil a když to uviděla hned mě obejmula a začala mi říkat,že to je debil,že mě vymění za ni,atd..Mám ji vážně ráda.

------------------------------
Omlouvám se za to,že dlouho nevyšla žádná kapitola,ale teď jsem jí vydala a doufám,že se vám bude líbit.

Pája 😀

Jonahova mladší sestřička(Why Don't We fanfiction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat