2

26 2 2
                                    


Ostatniej nocy śnił mi się koszmar który pamiętam jak przez mgłe .Rosnące uczucie lęku i ucieczka przed czymś nieokreślonym miedzy grotekowymi drzewami tylko potegowalo uczucie niepokoju .Najgorsze nadeszło po przebudzeniu gdy lezalem nieruchomo przez dluzsza chwilę wtem sobie uświadomiłem , ze coś jest nie tak Kończyny stały się jakby cięższe jakby w wazyly conajmniej z tonę. Byłem jak sparaliżowany, i nie mogłem się ruszyć. Byłem w stanie tylko wodzic wzrokiem i kontrolować oddech który stawal się coraz cięższy. Miałem uczucie jakby ktoś lub coś uciskal moja klatkę piersiowa . W pewnym momencie zacząłem słyszeć dziwne szepty w innym jezyku i widzieć przemieszczajace się po scianach groteskowe postaci przybierajace przeróżne kształty. Nagle duże prostokątne zwierciadło wiszące na przeciwko mojego łóżka lekko zafalowalo A z niego zaczeła wychodzić a raczej wypelzac blada o długich prostych czarnych włosach kobieta w białej poplamionej krwia koszuli nocnej.Jej sposób poruszania sie wywoływal u mnie ciarki na plecach. Poruszała sie nie naturalnie, rece miala powykrecane zakończone pazurami .Oczy miała czarne i puste, a szeroki karykaturalny uśmiech był uzbrojony w ostre jak brzytwa żeby. Zaczęła pelzac w moja stronę przeraźliwie zostawiając za sobą smuge krwi. Wydobywała z siebie gardlowy dźwięk Serce zaczęło mi walic jak szalone jakby chcialo wyskoczyc z piersi. Wspiela sie na łóżko po czym jej lodowate rece zacisnely na na mojej szyji. Nie mogłem złapać tchu paliło minie w płucach,całe życie przeleciało mi przed oczami, po czym...zapadła ciemność.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Sep 20, 2018 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Krótki Horrorek Na WieczorekOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz