Hold deg unna. Jeg kjenner fyren. Han betyr masse trøbbel. -Benjamin
Jeg la vekk lappen og tenkte egentlig ikke helt over hva Benjamin skrev. Jeg kunne ikke sette øynene mine vekk fra han nye gutten. Læreren skrev navnet hans på tavla og hvor han bodde og litt sånne ting som vi alltid har gjort om det har begynt nye.. Men av en eller rar grunn så slutter alltid de nye igjen.
Putselig kom jeg til å tenke på lappen jeg fikk av Benjamin..
-trøbbel? Tenkte jeg.
Jeg kunne aldri tenkte meg at han ville være noe trøbbel. Den eneste forbrytelsen han kunne gjort var å stjele hjerte mitt.
Riiiiiiing! Da det ringte ut bestemte jeg meg for å gå å snakke med Benjamin. Jeg må vite hva han mente med den lappen.
Alle gikk fort ut av klasserommet. Jeg derimot ryddet sammen bøkene mine og la den i sekken min. Jeg gikk kanskje 4 min seinere ut enn de andre.
Da jeg gikk ut døren dro noen meg i armen og dyttet meg inntil veggen.
-Benjamin hva gjør du!? Sa jeg litt redd.
- Hør her Amanda. Du er kjæresten min. Jeg ser du sikler etter den nye gutten. Hvis det skal forsette og være meg og deg skjerper du deg! Sa han sint.
Hei du! La jenta være! Har ikke foreldrene dine lært deg hvordan man behandler jenter? Ropte en stemme!
Det var william! Hjertet mitt stoppet.
- Hold deg utenfor dette. Sa Benjamin
- Jeg lar deg være i fred når du går vekk fra denne kjære jenta.
Benjamin slapp meg og gikk ut.
- kjæresten din? Spurte William
- Ja nei.. Jeg skal gjøre det slutt etter skolen.sa jeg.
- Hmm. Han er en bra fyr i dårlig humør. Sa han komisk
Før jeg rakk å si noe sa han:
-Ja, dette går vell kanskje veldig fort ,men Henrik som jeg nå sitter ved siden av sier du er en av de beste i matte.. Også lurte jeg kanskje på om du kunne tenkt å hjelpe en gutt med vansker i matte.
-Ja hvorfor ikke. Så lenge denne "gutten" er ledig imorra kveld. Sa jeg mens jeg rødmet litt.
- Deal! Sa han og tok meg i hånda.
Etter det så løp han ut.
Jeg begynte å gå mot døra da jeg hørte en veldig kjent stemme sa:
Vell vell vell.. Håper ikke du blir sur om det kommer en person til på den latterlige "leksedaten" deres da.
Jeg snudde meg og så akkurat det fjeset jeg minst ville se akkurat nå.
YOU ARE READING
My soulmate.
RomanceLenge hadde jeg prøvd å finne min sjelevenn. I 6.klasse trodde jeg jeg hadde funnet den perfekte, men det endte opp med at slo opp meg meg for den populæreste jenta i klassen. 8.klasse hadde jeg en kjæreste som jeg trodde var perfekt,men han var utr...