Kısa etek giyeriz ve erkeler bize bakar biasımızda kıskanır tepkilerii bu arada ilk tepkim olacak bana fikir veren Kookrab kuzuma çok tesekkür ediyorum.
Rm: Bakan erkekleri ilk başta uyarır. Ama gene bakarlar ve RM "yürü yn eve gidiyoruz tüm kısa eteklerini yakıcam"der ve gerçektende yakar.
Jin:" yn ballı krepim eve gidelim ben sana bu içtigin şeylerin aynısını yaparım.Yoksa elimden bir kaza çıkacak kanlı kanli Tövbe tövbee( jin imana geldi😂😂).
Yoongi:Kimseyi dinlemez ve erkeklere kafa göz dalar eve gidince tüm eteklerini keser ve 1 güne boyunca senle konuşmaz ama sonra dayanamaz affeder.
Hoseok: böyle birsey ile daha önceki karsılaşmıştınız ve birdaha olacağını bildiği icin etek giydirmemiştir.Jimin: [htc_pjm_army bu kısım sana gelsin unni] Jiminin.gözlerinden alev çıktığını görüyorsunuzdur. Ve bu yüzden ",askım haydi kalk biz gidelim"dersin. O sırada erkekler sizi göstermeye başlar aralarinda ve jimin dayanamaz onları hastanelik eder ve eve gelince zaten az olan yani 20 tane eteğinide alır ve o erkekleri yırtık bir şekilde kafasına sokar ve birdaha dover.( ohhh sonunda bitti ya en uzunu bu oldu unni degerimi bil bak)
Tae: Tae seni kirmamak icin eteği giymene izin vermiştir ama yanina yedek kıyafet almıştır çünkü böyle olacağını biliyordur.
Jungkook: Jungkook sana evde nasil döveceğini öğrettiği için 2 erkeği sen digerlerini de jungkook halletmiştir.
Arkadaşlar noluursunuz öyle verin ve fikirlerinizi yoruma yazın😘😘😘😍😍😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS TEPKİLERİ
Short Storykendi yazdığım tepkilerle karsınızdayım.ilk tepki deneyimim umarım seversiniz