S pohľadu sebastiana:
Po ceste domov s náročného a sexi fotenia, my zavybroval mobil v bunde. Bol to zase ten úchyl...
Ach jaj čo som komu urobil? No teraz my nezničí náladu. No to som ešte nevedeľ čo my napíše...Anonym: ahoj:-)
Sebastian: ahoj?
Anonym: chcel by som začať od znova, moje správanie nebolo najvhodnejšie...
Sebastian: osvietilo ťa? Alebo ti niekdo spôsobyl otras mozgu?
Anonym: nie len keď som ťa dnes videl, tak som si povedal že sa musím ospravedlniť...
Sebastian: kde si ma dnes videl?
Sebastian: a je pekné že sa ospravedlňuješ, možno ho neskôr prímemAnonym: nooooooooooo, to je na dlho
Sebastian: ja mám času dosť, takže hovor
S pohľadu sebastiana:
Vážne my napísal že ma dnes videl a nechce my povedať kde? Ach, keď zistím kdo to je tak ho zaškrtím. A ešte na poslednú spravu my dá zobrazené? Ako vážne? Musím sa ísť ukľudniť.
Po ceste domov som si ešte kúpil balíčiek cygariet. Doma som sa išiel prezliecť do športovného. A mohol som ísť behať, jediné dve veci čo som si bral boli cygarety a mobil. Samozrejme v mikine som mal hodený zapalovač tak ten nepočítam.
Išiel som na obvyklú trasu, čiže cez les, potôčil, lúku až ku jazeru. Bolo to tam čarovné, vždy som sa tu chodil ukľudniť a vytriediť myšlienky, alebo keď bolo horšie aj poplakať. Poznate také miesto kde máte kľud a nikdo sa vás nepýta "Čo sa stalo?" alebo "Si v poriadku?" aj keď ich to vôbec nezaújma a chcú vedieť len nové klebety .
Jazero bolo čisté takže som videl na dno. Keď je noc tak je krajšie. Pretože stromy sú iba okolo jazera, no trochu ďalej od jazera, áno viem dosť zle to vysvetľujem, takže mesiac a hviezdy sa od dna jazera odrážajú.
Nevedú tu ani žiadne cestičky. Ja som to našiel keď som chcel újsť pred problémami.
YOU ARE READING
Prekvapenie
Teen FictionSebastian je veľmi žiadaný model ktorému sa život zmení o 360 stupňou. A to iba kvôli náhode, ale zmení sa mu život k lepšiemu alebo k horšiemu? To sa dozviete iba ak začnete čítať. Predom chcem upozorniť že príbeh je o homosexuáloch. Ak vám to vad...