4.

39 1 0
                                    

Jazero bolo čisté takže som videl na dno. Keď je noc tak je krajšie. Pretože stromy sú iba okolo jazera, no trochu ďalej od jazera, áno viem dosť zle to vysvetľujem, takže mesiac a hviezdy sa od dna jazera odrážajú.

Nevedú tu ani žiadne cestičky. Ja som to tu našiel keď som chcel újsť pred problémami.

No ja viem že keď sa vrátim domov tak tam tie problémy budú stále. ale na odreagovanie to stačí. No keby naozaj zmysli by som sa nesťažoval, ale realitá je iná však? Keď snívaš tak ťa zobudí, keď veriš tak ťa ničí. Musel som sa dosť skoro učiť takého veci, pretože ma rodičia vyhodily s domu. Ale našťastie som mal dosť penazí (s brigád a čo dostal) tak som si kúpil malý byt. Na ďalší deň som našiel leták že hľadajú modela. Tak som skúsil šťastie, a teraz som slávny model.

No teraz späť. Sedím tu už tri hodiny, a začína sa stiemavať. Rozmýšľam či mám ísť domov alebo tu ešte chvíľu pobudnem. No moje brucho rozhodlo, ide sa domov ale ešte pred tím si zapálim. Je to takí ukľudňujúci pocit, keď cítim ako my prúdi nikotín v krvy. Už veľa ľudí my hovorili že ma to zabíja, som si toho plne vedomí. Ale však každého z nás niečo zabije nie?

Keď som odhodil špak, tak som sa pomaly vidal domov. Kde na mňa čakala nečakaná návšteva...

PrekvapenieWhere stories live. Discover now