1 AY SONRA
LİSA NIN AZINDANKoskoca 1 ay... Ama bu 1 ay bizim için baya dolu geçmişti. Gün geçtikçe 2 grup ta düştükçe düşüyor ve antilerimiz artıyordu. Tabi kötü şeyler bir yana iyilerde vardı.Jisoo unniem artık yüriyebiliyor ve jin oppa ile ilişkileri gün geçtikçe şiddetle artıyordu. Jennie unniem de iyileşmişti yoongi oppanın 2 hafta önce ettiği romantik çıkma teklifi ile sevgili olmuşlar dı. Ama onların ilişkisi biraz garipti. Yoongi oppa unniemin kısa giyinmesini istemiyor unniem de inadına kısa giyinip 5 dakikalık bir trip atıyordu. Chaeyoung ise biraz üzgündü jimin in onu eskisi gibi sevmediğinden şüphe ediyordu. Ben ve jungkook ise evet hala isimlerimiz aynı cümle içerisinde "biz" değil "ben" diye geçiyordu tam onunda benden hoşlandığını düşünüp ona açılacağım sırada duyduğum şeylerle hüsran a uğramıştım.
FLASHBEAK
YAZARIN AZINDANLisa elinde ki içecekler ile salona giderken aynada kendine son kez baktı nede olsa sevdiği adam ve oppa ları oradaydı tam içeri girecekken duyduğu sesler onu yere çiviledi bu onun sesiydi.
- ......ya ömrümde anlaşmalı sevgililik diye saçma birşey duymadım.
+ Gerçekten böylemi düşünüyorsun velet?
- Evet sevgililiğin ve ilişkinin sahtesi mi olur?
Hemen mutfağa geri döndü, genç kızın gözleri çoktan dolmuştu onu sevmiyormuydu zorla kendini toplayarak tekrardan içeri doğru gitti sesler hala geliyordu.
- ......en yakın zaman da lisa ile yalandan bu ilişkiyi sürdürmek istemediğimi söyliyeceğim.
Kız derin bir nefes alarak salona girdi ve içecekleri bırakıp "ben uyumaya gidiyorum gece çok uyuyamadım beni rahatsız etmeyin" dedi ve odadan hızlıca uzaklaşıp odasına girdi ve kapısını kilitleyip göz yaşlarını ve hıçkırıklarını serbest bıraktı.
FLASHBEAK SON
Bunları düşünürken bile gözlerim dolmuş ve gözlerimden bir damla yaş firar etmişti. O sırada içeri giren daha doğrusu dalan jennie unniemle hemen gözlerimi kapadım ve uyuyomuş gibi yaptım.
JN:Hey lisa gördüm seni uyumuyorsun
Hass nerden gördü şimdi daha sonra art arda gelen ayak sesleriyle ve yatağımın hafif çöküşüyle yanıma oturduğunu anladım.
JN:Lisa?
-Ha? Şey u..uyuyorum unnie
JN:Gördüm lisa bana hak bakayım
Sanırım anlatsam daha iyi olacaktı yatağımdan kalktım ve boynuna sarılıp ağlamaya başladım.
-Be..ben (hıçkırır) ben o..onu (hıçkırır)
JN:Şşşşttt tamam ilk bir sakin ol bakayım
Saçlarımı okşayıp yanağıma bir öpücük bıraktı (yazar jenlisa shipliyor) ve yüzümü avuçlarının arasına aldı.
JN:Şimdi sakin ol ve anlat
-Be..ben jungkook u ço..çok seviyorum unnie a..artık dayanamıyorum (hıçkırır)
JN:Bak lisa sen olanları anlattın ama belki onun öncesinde başka bir şey demiştir yeni ne bileyim yada sen yanlış anlamışsındır.
-Anlamadım unnie o beni sevmiyor
JS/CH:Kim seni sevmiyor?
JN:OHAAA
Beni yine güldürmeye başlamışlardı canım kardeşlerim