BÖLÜM 6

5.4K 285 61
                                    

LİSA NIN AZINDAN

Bize söylenenler yüzünden yere çömelmiş ağlarken jungkook yanıma gelip sırtımı sıvazladı ve sahil kenarına gitme fikri sundu bu haldeyken buna hayır diyemezdim başımı onaylarcasına salladım ve rose leri bırakarak sahile doğru ilerledik.Denizin kıyısına geldiğimizde kumlara oturarak ayaklarımı suya soktum ve derin bir nefes aldım.

JK :Şimdi nasılsın?

-Daha iyi gibi teşekkürler ama bu söyledikleri cidden çok ağırdı.

Derin bir nefes aldı ve elini elimin üstüne koydu ben ise sadece şaşkınca bakmakla yetindim.

JK :Yani evet söyledikleri ağırdı ama çok fazla kafana takma yani sende diyeceksin "bu çocuk ta mal mal konuşuyo sanki o küfürler ona söylendi o ne anlıycak"diye ama cidden anlıyabiliyorum lalisa.

-Yaahh birincisi bana lalisa deme oppa ikincisi dediğin gibi olmuyo ki

Ağzımdan tekrar bir hıçkırık koptuğunda jk bütün vücudunu bana çevirdi.

JK :Hm peki ama sende bana oppa deme aynı yaştayız artı sen kendini üzme onlar da alışacak hem demmekki bize karşı çıkanlarda gerçek bir fan deilmiş

-Teşekkür ederim

JK :Ne için ?

-Beni buraya getirip teselli ettiğin için

Yanağına yaklaşarak nasıl yaptığımı bilemediğim küçük bir öpücük kondurdum

-Şey gidelimmi artık?

JK :O..olur

YOONGİ NİN AZINDAN

Jennie çok sinirimi bozmuştu bende onu tek başına bırakıp yurda dönmeye karar verdim ama daha yolu yarılamadan aklım onda kaldığı için geri döndüm tam onu ararken jennie nin sesine çok benzer hatta aynısı olan bir çığlık sesi duydum.Hızlıca oraya doğru giderken gördüğüm manzara karşısında başınmdan aşşağı kaynar sular döküldü bir adam jennie yi duvara yaslamış zorla öpmeye çalışıyordu.Hızla yakasından tuttuğum gibi yere attım ve yumruklamaya başladım en sonunda bir yumrukta bana geçirince gülerek kalktı.

X :Ahh yine gelicem jenniem kaldığımız yerden devam ederiz ama bu safer YG bozmasın.

Bu sözü ile daha çok sinirlenmiştim tam üstüne yürüyüp bir yumruk daha geçirecektim ki arkamdan gelen hıçkırık sesi olduğum yere sabitledi hemen yanına koşup saçlarını okşadım.

-İ..iyi misin be..ben özür dilerim hepsi benim suçum seni yanlız bırakmamalıydım

Hızlıca kollarını boynuma dolayınca bende kolları mı beline doladım onun ağlaması dahada şiddetlenirken ben sadece "sakin ol" diye biliyordum.

-Şşşştt ta..tamam geçti ben yanındayım bak

JN :Be..ben çok ko..korktum yoongi yi..yine aynı şey olcak diye çok ko..korktum

Yüzünü avuçlarımın içine alarak alnına bir öpücük kondurdum.

-Ben yanındayken hiç bir şeyden korkma ben seni hep koruycam jen jen

JN :Pe..peki ya yanımda olmadığın zamanlar ben o..ozamanlar ne yapıcam?

-Sadece bana haber vericeksin bu kadar

Ben onu teselli ederken asıl aklıma takılan jennie nin bana dediği "yine aynı şey olucak diye çok korktum"kelimesiydi.Daha önce birşeyler olduğu kesindi çünkü o herif te kaçarken YG den bahsetmişti.Tabi şu anda daha büyük bir sorunumuz var"geceyi nerede geçiricez?"yurttan baya uzaklaşmıştık ve hava soğumaya kararmaya başlamıştı.Jennie nin üşüdüğünü burdan anlıya biliyordum çünkü tir tir titriyordu.

ANLAŞMA  BP~BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin