JİN İN AZINDAN
Gidiceğimiz yerde fanlarla karşılaşabileceğimizi hiç düşünmemiştim daha bizi daha doğrusu kızları görür görmez küfürler ve tehditlere başlamışlardı jisoo ya döndüğümde gözleri dolmuş dokunsan ağlıycak gibiydi hemen elini tutup ordan uzaklaştırdım arkamı döndüğümde diğerleri de başka yerlere gidiyolardı.Jisoo yu öyle gördüğümde garip bir şekilde kalbime bir ağrı girmişti ne olduğunu alamazken yanımdan bir hıçkırık sesi yükseldi.
-Jisoo?
JS :Gö..gördün değilmi bizden nasıl nefret ediyorlar bi...bizi bizi....
Devamını getiremeden yere çökmüş daha şiddetli ağlamaya başlamıştı yanına çömeldim ve saçlarını okşayarak kafasını göğsüme dayadım sonra oda kollarını belime sardı.
-Şşşttt tamam sakin ol geçti sadece çok şaşkın oldukları için bu kadar fazla tepki verdiler.
JS :Bizden ne..nefret ediyorlar
-Boşver böylelikle onların gerçek bir fan olmadıklarınıda anlamış oldunuz
JS :Tek başımıza kalıcaz kimse bizi sevmiycek
-Birilerinin sizi sevmesine gerek yok biz daha önemlisi ben senin hep yanında olucam üzüldüğünde sevindiğinde korktuğunda senin hep yanında olucam jisoo bu yetmez mi?
JS :Fazlasıyla yeter hemde
Gülümseyerek birbirimize baktık.
-Hadi seni yurda bırakıyım
JS :Kızlar ne ol ucak?
-Bizimkiler kızları getirir
Başını onaylarcasına sallayınca bende ayağı kalktım ve onunda kalkması için yardım ettim araba ya bindiğimizde hiç konuşmadık inmeden önce tekrar teşekkür edip yurduna girdi bende bugün olanları düşüne düşüne bizim yurda gittim.
JİMİN İN AZINDAN
Gidiceğimiz yerin yakınlarında bir kaç fan daha doğrusu antifanlar la karşılaştık kızlara bir sürü küfür ve lanet yaydırıyorlardı jin huyung hızlıca jisoo yu alınca bizde kook la rose ve lisa yı güvenli bir yere getirdik lisa nın gözleri dolmuş rose nin ise ağlamaktan gözleri kıpkırmızı olmuştu.
-Kızlar ağlamayın tamam
LS :Nasıl ağlamıyalım ya nasıl orda benim anneme mezar daki baba ma dahi küfrettiler nasıl ağlamıyım NASIL
Lisa da kendini tutamamış ağlamaya başlamıştı kook yanına gidip sırtını sıvazlayıp bir kaç şey söyledikten sonra lisa kafasını onaylar şekilde salladı ve ayağa kalktılar.
JK :Huyung biz sahil kenarına gidiyoruz sonra ben lisa yı yurda bırakıcam
-Tamam kook dikkat edin bizde duruma göre bakarız
Lisa lar yanımızdan ayrılırken bende rose nin yanına gidip oturdum beni fark edince kafasını omzuma koydu NEEE BİRDAKİKA OHAAA şaşkınlıktan birşey diyemez ken omzumu ıslatan 1 çift gözyaşı ile irkildim.
-Hey sen ağlıyormusun?
RS :İnsanlar bizden nefret ediyo herkes bizi sü...sürtük olarak görüyo sence gülmelimiyim jimin?
-Evet sen hep gülüceksin rose çünkü sana gülmek yakışıyo birileri ne demiş ne yapmış ne düşünüyor inan bana bunlarla hayat geçmez
RS :Ama öyle olmuyo işte a...anlamıyorsun ben sürtük falan deilim benim annem benim annem.....
Kelimesi ni bitiremeden ağlaması daha da şiddetlenmişti hızla yerimden doğruldum ve yüzünü avuçlarımın arasına aldım.
-Hey bana bak gözlerimin içine bak rose ne sen sürtüksün nede annen bir orospu anladın mı beni
Elimi hızlıca itip sinirle ayağı kalktı.
RS :1.si bir daha sakın o kelimeyle annemi aynı cümlede kullanma 2.si sen bilsen ne olcak onlar bilmiyo
-YETER ARTIK YA YETER ONLAR ONLAR ONLAR BİRAZ DA KENDİ MUTLULUĞUNU DÜŞÜN ROSE
Nedenini bilmediğim bir şekilde sinirlenmiştim. Niye beni görmüyordu yada neden benim onu sevdiğimi anlamak istemiyordu oysaki ona çok yakındım yıllardır hayal ini kurduğum şey bir sözleşmeden ibaret olsada olmuştu sonuçta ama o beni hala anlamamakta ısrar ediyordu.O na döndüğümde çantasını yerden alıp gitmeye çalışıyordu.
-Napıyorsun?
RS :Yurda gidicem izniniz olursa beyfendi
-Bekle ben bırakıcam
Beraber arabaya doğru gittik ve yurdun yoluna düştük geldiğimizde jisoo kapıda bekliyordu bizi görünce hızla yanımıza geldi.
JS :Hoşgeldiniz lisa ve jennie ler hala gelmediler bişey olmuş olmasın?
RS :Lisa lar sahil kenarına gittiler unniemde birazdan gelirJS :Peki sen iyi misin?
RS :İçerde konuşalım unnie
JS :Peki, bu arada sağol jimin yani rose yi getirdiğin için
-Hm şey yeni rica ederim nedemek neyse ben gidiyim iyi akşamlar
RS / JS :Sanaadaaa
JENNİE NİN AZINDAN
-Yoongi?
YG :Konuşma yürü hadi
Kolumdan daha da hızlı çekmeye devam edince hızla kolumu geriye çektim.
-Ne yapıyorsun ya bırak
YG :Salak mısın kızım fanlar gelicek yürüsene hadi
-Bundan sanane benimle niye uğraşıyosun gitsene kendi işine artı bidaha benle konuşurken kelimelerine DİKKAT ETT!
YG :Allah allah kıza iyilikte yaramıyo yurda götüriyim gidicem zaten
-Ben giderim sen git zıbar
Bu söylediğim üzerine sanırım biraz (!) onu sinirlendirmiştim alayla gülümsedi ve kafasıyla onayladı.
YG :Ah doğru ya ben niye senin için uğraşıyorum ki kendin git BANANE-Gerçekten gidiyomusun?
YG :EVET
Afferin jen yedin boku napçan şimdi tek başına, ilk birkaç dakka geri döner diye bekledim ama ciddi ciddi gitmişti bende bir sokağa girip yurdu aramaya başladım ama sonra aniden karşıma çıkan adamla kanımın durmasına sebep oldu bu oydu beni taciz etmeye çalışan p*ç ti bu hızla nerden geldiğini bilmediğim bir cesaret le adama vurmaya başladım.
-P*ç herif bunların hepsi senin yüzünden o gün onlar olmasaydı bize bu kadar nefretle bakan fan larımız olmucaktı
X :Jennie sakin ol yavvvrumm
Birden kollarımdan tutup beni duvara yasladı ve boynumu öpüp koklamaya başladı.
-İMDAAAAATT YARDIM EDİ...
Aniden özerimdeki yükün kalkmasıyla yere yapıştım.
-YOONGİ!!!
Evet hikaye nasıl gidiyo benimle yada hikayeyle ilgili sorularınız varsa DM atabilirsiniz oy vermeyi unutmayın okuyucuklarım😙😙😙