"İlk gün"

52 4 2
                                    




Medya:gizemlikisi_

İyi okumalar :)

Üniversite'nin ilk günü

Dün gece Alya'da kaldığım için pek bir kıyafetim yoktu yanımda ama en yakın arkadaşlar bunun için vardır.Alya'nın dolabının önünde ilk gün ne giysem diye düşünüyordum. Siyah pantolon ve kolları volanlı omuzları açık beyaz bir bluz giymiştim. Alya ise siyah bir gece elbisesi giymişti.

Üstündeki elbiseyi göstererek "Sence de biraz abartmıyor musun?" dedim. "Sima bebeğim bugün harika gözükmeliyim." dedi ve ekledi "Çünkü bugün ilk günn." Gülerek çıkmamız gerektiğini söyledim bu kız gerçekten deliydi.

Alya'nın arabasına atlayıp gidiyorduk. Tabiki şakaydı ne arabası ayol otobüs durağına yürüdük ve dopdolu gelen otobüse binmek zorunda kaldık çünkü otobüsümüz yarım saatte bir geçiyordu beklemeye vaktimiz yoktu.

Alya tabiki böyle bir elbise giydiği için öküz gibi bakan erkeklerden rahatsız olduk! Yani ben daha çok rahatsız oldum en sonunda dayanamayıp bir tanesine laf attım.

"Ne bakıyorsun be pis sapık" derken dikkatini çektim ve o pis gözleriyle iyice bir süzdükten sonra cevap vermeye tenezzül edebildi. "Sana mı bakıyorum güzelim" İştee kayışın koptuğu an...

Otobüsten inip kampüse doğru yürürken Alya sessizliğini bozarak "Simacığım keşke ilk günden birinin ağzını burnunu kırmasaydın da otobüsten atılmasaydık" dediğinde sinirle baktım Alya'ya ve devam ettim. "Bu pislikler yüzünden istediğimiz gibi giyinemiyoruz öküz gibi bakmamayı öğrenecekler!" derken kampüse girdiğimizi fark ettim. Hayallerini kurduğumuz üniversiteye gelince tüm bu olanlar aklımdan çıkmıştı sınıfımızı bulmak için dekanın odasına uğradık...

tık tık tık

"Girin" sesini duyduk ince ve bayan sesine benziyordu ama kapıda yazan isim Muzaffer DİNÇ! Erkek olduğunu umarken bayan çıkmasını garipseyip pek önem vermeden içeri girdik.

"Sınıfımızı öğrenmek için gelmiştik?" gözlüğünün üstünden bakarak "310 no'lu derslik ve dersinize yarım dakika geç kaldınız!" gıcık bir tipe benziyordu teşekkür edip koştura koştura sınıfı bulduk kapıyı çalıp girdik. Tüm sıralar doluydu Alya'yla beraber yan yana oturacak yer bulamadık o farklı yere geçmek zorunda kaldı ben de ortalarda bir yere oturdum.

Dersimiz 2 saatti çok sıkıcı geçmişti. Dersin ilk 40 dakikası önümdeki defteri karalayıp durdum. Yanımda ki çocuk defteri karalamamdan sıkıldığımı anlayıp hafif kısık bir sesle "Yeter artık karalayacak yer bırakmadın" dedi. İçimden kim bu ukala bana karışıyor diyerek kafamı kaldırdım. Hiçte ukala bir tipe benzemiyordu"birazcık" yakışıklıydı  diye düşünürken hey diye bir sesle düşüncelerimden sıyrıldım. "Sanane be kağıt benim kalem benim" diye çıkıştım. "Tamam ya bir şey demedik!" diye atar yaptı uyuz şey bende önüme dönüp karalamaya devam ettim.

Dersimiz bitmişti herkes çıkıyordu. Bende çantamı alıp çıkacakken Alya'nın bana seslenmesiyle ona döndüm. "Arkadaşlarla kafe'ye gideceğiz yavrukuşum gelmek ister misin?" diye sordu. İlk günden bayağı arkadaş edinmişti.Başımla onayladım ve kafe'ye doğru yürümeye başladık 

KUPA KIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin