PCY's mochi Byun

228 13 13
                                    

PCY's POV:
အခ်စ္​ဆိုတာႏူးညံ႔သိမ္​​ေမြ႔တယ္​ဗ်......
ပိုင္​ဆိုင္​ျခင္​းဟာအခ်စ္​မဟုတ္​​ေပမဲ့ ပိုင္​ဆိုင္​ခြင္​့ရတဲ့ အခ်စ္​​ေတြက​ေတာ့ သိပ္​ၿပီးလွပၾကပါတယ္​.....

ဥပမာ-ကြၽန္​​ေတာ္​သိပ္​ခ်စ္​ရတဲ့ က​ေလးငယ္​ရဲ႕ ခ်စ္​ျခင္​း​​ေမတၱာ​ေတြအကုန္​ ကြၽန္​​ေတာ္​အပိုင္​ရထားသလို​ေပါ့ဗ်ာ......

ကြၽန္​​ေတာ္​က က​ေလးငယ္​ကို သိပ္​ခ်စ္​တာဗ်.....
ကြၽန္​​ေတာ္​့ ျမတ္​ႏိုးျခင္​း​ေတြ အကုန္​ တစ္​​ေယာက္​တည္​း အပိုင္​ရထားတဲ့က​ေလးငယ္​​ေလးကလည္​း သိပ္​ကို ကံ​ေကာင္​းတဲ့လူသား​ေလး​ေပါ့ဗ်ာ......

ကြၽန္​​ေတာ့္​အဆိုး​ေလးက သိပ္​ၿပီးခြၽဲတတ္​တာဗ်...

ခုလည္​းၾကည္​့​ေလ BKK မွာ NR fansign လာတာကို Schedule ​ေတြၿပီးသြား​ေတာ့ ပင္​ပန္​းလို႔ ညစာလိုက္​​ေကြၽးပါတဲ့

Byun​ေလးက အစားဆိုလည္​း သိပ္​မက္​ၿပီး ထိပ္​ဆံုးက စားတတ္​​ေသးတာဗ်

သူႀကိဳက္​တာ စား​ေနရရင္​ ျပံဳး​ေပ်ာ္​​ေနတဲ့ မ်က္​ႏွာ​ေလးကို ၾကည္​့ၿပီး ကြၽန္​​ေတာ္​ Park Chanyeol ခမ်ာ ပီတိစား အား႐ွိျဖစ္​​ေနရတာ​ေပါ့ဗ်ာ....

ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔ Dinner ထြက္​စားတာက အ​ေၾကာင္​းမဟုတ္​ပါဘူးဗ်ာ...

ဒါ​ေပမဲ့ ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔ကို fan​ေတြျမင္​သြား​ေတာ့ Chanbaek HC ​ေတြအတြက္​​ေတာ့ လိပ္​ျပာ​ေလးကလူကလူ​ေပါ့ဗ်ာ...

ရင္​ဘတ္​ဖိၿပီး အသက္​မထြက္​​ေအာင္​ စိတ္​ထိန္​း​ေနရမွာ​ေပါ့ဗ်ာ ....
နားလည္​ပါတယ္​ဗ်ာ....

FA ​ေတြဆို​ေတာ့လည္​း ဒီ​ေလာက္​​ေတာ့႐ွိမွာ​ေပါ့​ေလ...

BKK ကိုမလာခင္​ က​ေလးငယ္​တို႔ CBX Subunit က summer vacation ဆိုၿပီး fanmeeting ႐ွိတယ္​ဗ်

က​ေလးငယ္​က​ေတာ့ Fanmeeting ၿပီးၿပီးခ်င္​း Airport ဆင္​းလာရတာ​ေပါ့ဗ်ာ

Schedule ​ေတြကလည္​းအျပည္​့ဆို​ေတာ့ ပင္​ပန္​း​ေန႐ွာမွာ​ေပါ့ဗ်ာ....

Byun ​ေလးမ်က္​ႏွာ​ေလးကိုႏြမ္​းလို႔....
သူ႔အစား ကြၽန္​​ေတာ္​ပဲ အလုပ္​​ေတြအကုန္​သိမ္​းၾကံဳးလုပ္​ၿပီး ကိုယ္​စားပင္​ပန္​း​ေပးခ်င္​လိုက္​တာဗ်ာ...

Little Mochi ByunWhere stories live. Discover now