Kuchisake-onna sau legenda ,,femeii cu gura taiata'' este o legenda urbana din Japonia care prezinta poveste unei femeie extreme de frumoasa care s-a casatorit cu un mare samurai. Aceasta il insela asa ca samuraiul a pedepsit-o taiandu-i fata dintr-o parte in cealalta. Cand a facut asta barbatul el I-a spus: ,,Acum cine o sa te mai creada frumoasa?'' .
Legenda Kuchisake-onna a luat nastere in anul 1979 in Nagasaki, Japonia, dupa o serie de crime violente a caror autor este inca necunoscut si s-a raspandit foarte repede incat politia a trebuit sa trimita ofiteri in zona pentru a pastra calmul oamenilor.
Se spun ca Kuchisake-onna umbla noapte prin oras purtand o masca chirurgicala. Daca cineva ii apare in cale ea se opreste si il intreaba daca este frumoasa, daca raspunsul este DA ea isi da masca jos si intreaba iar, iar daca si atunci raspunsul este DA scoate o foarfeca si ii taie fata victimei pentru a o face frumoasa ca ea. Dar daca raspunsul este NU victim va muri intr-un mod oribil. Kuchisake-onna urmăreşte în special copii. Cea mai recentă apariţie a fost raportată în anul 2004 în Coreea de Sud. Femeia purta o masca de culoare roşie iar în zonă au avut loc două crime rămase cu autor necunoscut.
CITEȘTI
Jurnalul creepypasta
HororTitlul spune totul *cartea nu este editata* Unii oameni zic ca legendele nu sunt reale, insa fiecare are un miez de adevar