Тэхён үд болтол хэвтэж байгаад бзх биеэ хүчлэн байж арай гэж босон угаалгын өрөөнд оров.
Өөрийн хөх няц болон эрэмдэглүүлсэн биеэ хараад өөрийн эрхгүй уйлж эхлэв.
Үнэхээр ингээд ганцхан шөнийн явдалаас болоод бүх амьдарлаа оронгоороо эргүүлчихлээ гэж бодох тусам өөрийгөө хараан тэр өдөр үхсэн ч хамаагүй тэвчээд өнгөрсөн бол ингэхгүй байсан гэж харуусна. Цаг хэртээ уйлж суусан тэхён бүлийн хорссон нүдээ даран ширүүр доор зогсов.
Шүршүүрийн бүлээн ус биеийг нь илбэн улайн цус шүүрсэн хэсгүүд нь хорсон өвтгөхөд багахан ёолон биеэ зөөлөн илэн угааж эрлэв."Юнги хён намайг хүчиндчихсэн юнги хён намайг хүнчиндчихлээ би яах вэ? Тэр намайг юу хийснийг мэднэ" тэхён шүршүүр доор өвдгөө тэвэрч суугаад амандаа үслэн үсээ зулгаан удалгүй дахиад л цурхиран уйлж эхлэв.
Дахиад л хэдэн цаг ширүүрт уйлж суугаад сая л угаалгын өрөөнөөс гаран биеэ арчин хувцаслав. Ихэнх хувцасыг нь урчихсан тул бүтэн үлдсэн өмд болон малгайтай цамцаа өмсөн хана түшин явсаар гарах гэтэл хаалга нь түгжээтэй байсанд араг барагдан буудлын утасаар ажилтаныг нь дуудан гараад шуудхан дромруугаа хөдлөв.Үд өнгөрөөд орой болж байсан тул гишүүд бүгд байсангүй магадгүй ажилаа хийж байгаа байх гэсэн дүгнэлтэнд хүрээд менежертээ юу гэж худалаа хэлхээ бодож байтал дуу шуу болсоор гишүүд нь ороод ирэв. Тэр дунд юнги юу ч болоогүй мэт инээмсэглэн орж ирээд тэхёныг хараад дөхөж эхэлхэд тэхён айн хоош болход юнги ву ч болоогүй мэт л санаа зовсон царай гаргаад "тэхён хаана байсан юм утасаа ч авахгүй зураг авалтанд ороогүй болохоор чинь менежер ах үнэхээр их ууралж байгаа" гэхэд намжүүн үүдэнд цүнхээ тавиад "чи ажилтай гэдгээ мэдсээр байж хаашаа алга болчихдог юм уоохон хариуцлагатай байгаач чамаас болоод худалаа хэлэх шаардлага гарсан ядаж хаашаа явснаа хэлэхгүй яасан юм" гэсээр ууралхад тэхён доош харсаар "уучилаарай" гэхэд хусог болон жин нүдээ эргэлдүүлсэар өрөөндөө оров. Жонгүг хөмсгөө зангидсаар "ахаа менежер ахиай өөрөө учираа олоорой" гэв.
Юнги мөрөн дээр нь хөнгөхөн цохин "амаа мэдээрэй" гээд дахиад л хорон инээмсэглэн цааш явав.Тэхён чичирэх гараа халааслан болкон дээр гаран ирэх замдаа авсан тамхиа асаан уушиглж эхлэв. Тэгсэн ч дахиад л нулмис нь урсаад эхэлсэнд өөрийгөө арай гэж барин тамхиар сэтгэл доторхоо хөнгөлнө.
Угаас хүссэн хүсээгүй тэр юнгигийн хүүхэлдэй болчихлоо.
Boginohon bgaad uuchilaarai. Kkk snuu.