Capitolul 20

3.8K 163 47
                                    


"Adio iubirea mea" ultimele cuvinte pe care le-am zis inainte sa ma izbesc de asfaltul dur si rece, am simtit cum sângele se scurge usor si ochii mei se închid totul fiind negru.

Perspectiva lui Suga:
I: NUUUUU *se ridica in sezut si se uita speriata*
Eu: Iubire. *ma ridic si o iau in brate*

Se uita la mine speriată, ma uit in ochii si si vad o oarecare teama, o tin strâns in brate si îmi pun capul pe umărul ei incerc sa o linistea era mult prea agitată si speriată, cred ca a avut un cosmar urat.

Eu: Esti bine? *o întorc spre mine*
I: Yoongi *ii dau lacrimile*
Eu: Scumpo *îmi pun mâinile pe obrajii ei si ii sterg din lacrimi*
I: Spune-mi ca nu sunt un pariu, zi ca nu sunt doar o joaca. Te rog nu îmi spune ca totul a fost doar o joaca. *isi pune mâinile peste ale mele*
Eu: Iris, ce naiba? Ce pariu? *o iau in brate si o strang tare*

Ea ma strânge tare si tremura incet, isi varsă lacrimile amare pe bluza mea, iar eu o mângâi pe spate si incerc sa o calmez.

Ma doare sa o vad asa mai ales ca daca stiam ca are un cosmar asa urat as fi trezit-o.

Intr-un final suspinele se opresc si acum doar statea linistita, tresarind încet din cand in cand. Nu îmi mai strangea bluza îmi pumni.

I: Te rog... Nu ma lasa *a zis cu glas stins*

Mă despart din îmbrătisare si ma uit în ochii ei care erau rosii si umflați de la atât plâns, ii sterg ultimele lacrimi si o sarut încet si apăsat, ma despart din sarut si îmi asez fruntea pe ai ei si ma uit in ochii ei care deveneau mai limpezi.

Eu: Nustiu ce ai visat, dar tu nu ai fost si nu vei fi niciodata o joaca, relația noastra e cea mai importanta pentru mine si mereu ca fi. Te iubesc si te prețuiesc enorm de mult, mi-as da viata pentru tine. Urăsc sa te vad asa, ma doara sa vad ca suferi te implor *ii sarut ochii* nu mai plânge, nu as putea sa suport sa te vad asa.
I: *ma sărută rapid* Te iubesc Yoongi, îmi pare rau ca am plâns atata. Dar cosmarul ala a fost oribil.
Eu: E in regula *o iau in brate* orice s-ar intampla eu te iubesc foarte mult.

A aprobat usor din cap si am stat un timp asa, îmi puteam simti respiratia cum s-a mai linistit si bătăile inimii nu mai era atât de accelerate. S-a desprins din îmbrătisare si mi-a zâmbit dulce, i-am sărutat nasul si apoi i-am muscat buzele.

I: Auch.... *s-a încruntat putin*
Eu: Esti asa dulce cand te incrunti *o sarut*
I: Raule..... *se uita urat si se ridica*
Eu: *incep sa rad si ma ridic si o iau in brate pe la spate* Asa rau cum sunt, sunt al tau *o sarut pe gat*
I: Doar al meu *isi pune mâinile pe ale mele*
Jm: Si eu al cui sunt???

Eu si Iris tresarim, ne uităm scurt unul la altul apoi la Jimin si in spatele lui ii vedem si pe restul băieților care ne priveau amuzati si in acelasi timp seriosi.

I: Al mamei tale *ii zambeste nevinovat*

Ne bufneste pe toți râsul si la uităm la Jimin cum statea bosumflat, si se uita in jos. Iris mi-a dat mâinile la o parte si a mers in fata lui si l-a luat de obrajii, asta facandune pe noi sa râdem mai tare si de la Jimin a scos un zâmbet urmat de un chicotit. După putin timp ne-am revenit.

Eu: Ce faceti pe aici?
Rm: Am venit sa decidem cine ce canta. Si timp Iris ? *se uita la amandoi*
I: Mereu. Hai *le-a facut semn tuturor sa se aseze*

Perspectiva lui Iris:
Eu: Bun....deci prima parte ar trebui sa fie cantata de o voce puternica care te face sa vrei sa o asculti. A...Jin sa te aud

Jin a inceput sa cânte, am stat si am analizat timbrul sau vocal si apoi l-am pus si pe Kookie....dar nu era ceea ce cautam eu...dintr-o data l-am auzit pe Tae cântând si am rămas masca. Cand m-a vazut ca ma holbez s-a oprit si s-a uitat in jos rusinat.

Eu: *am chicotit* Tae va canta prima parte.
V: Eu???? *se uita mirat*
Eu: Dap. Ai o voce puternica si dulce care îmi place si ma face sa ascult si restul piesei.
V: *a zâmbit si a dat aprobar din cap*

După câteva ore in care ne-am certat mai mult decat sa fim cooperanti am reusit sa stabilim cine ce canta; a fost greu, dar băieți si-au ales părțile in funcție de calitățile lor si mai ales in părțile in care se regăseau, la rapperi a fost mai usor, dar la vocalisti am avut bătăi de cap pentru final. Pana la urma am decis ca Hobi sa cânte si asa am încheiat conflictul. Piesa au zis băieți ca vor sa fie numită DNA asa ca asa a ramas.

Jk: Nu mai pot... *se arunca pe canapea*
Jh: Cine ar fi zis ca e asa greu sa decizi cine ce canta.
V: Am stat mult sa decidem, vreau acasaaaa *se smiorcaie ca un copil mic*
Jn: Oricum am terminat cu tot ce aveam de facut asa ca.....spre casa.
Sg: Noi iesim azi. Mergeți voi. *ma ia de mana*
Toti: Oooooooo *priviri perverse*
Jm: Sa nu faceti prostii.
V: Daca o faceti cu protectie. *ranjeste*
Sg: *ii priveste rece* plecati!
Rm&Jn: *radeau de fata lui Suga*
V: Plecaaaam
Jm: Griji ce faceti *ridica din sprâncene*
Jk: Distractie la intalnire.

Băieți pleca după ce ii trimit lui Suga priviri perverse si multe atentionari care ma amuzau si mai ales fata lui Suga care era foarte serioasa.

Sg: Yaaaaa băieți astea. Auzi la ei "protectie" ei îmi dau mie lecții? Pitici naibi....
Eu: *m-a bufint rasul*
Sg: Nu si tu....nu râde....... *se uita la mine si face botic*
Eu: Scuze iubire *il sarut* dar e prea amuzant. *rad de el*
Sg: Nu mai rade *isi încrucișează mainile*
Eu: *ma opresc intr-un târziu* gata nu mai rad.
Sg: Hai sa mergem... *o ia inainte*
Eu: Te-ai supărat??? *merg după el*
Sg: Nu *isi pune sapca si masca*

Ma duc rapid in fata lui si el se uita la mine serios si apoi ridica o spranceana. Ii dau jos masca si il sarut apasat,  răspunde rapid si isi introduce limba in lacasul meu, ma trage aproape punandu-si mâinile pe talia mea, iar eu după gâtul lui. Ne despărțim din sarut si ne uitam unul in ochii celuilalt.

Eu: Iarta-ma oppa. Nu am vrut sa te supăr *voce de copil mic si botic*
Sg: Aish...cum sa ma supăr eu pe tine *ma sărută* esti prea dulce cand faci asa.
Eu: Oppa..... *îmi las privirea in jos si îmi musc buza*
Sg: *ma trage la pieptul lui* ador sa imi spui asa baby *îmi sopteste la ureche si ma musca de lobul urechii*
Eu: stiu...acum hai sa mergem.
Sg: Bine.

Iti aseza masca la loc si ma ia de mana pornind spre parc, era seara si nu era multa lume. Ne plimbam si vorbeam tot felul de chestii, cine stii ce vorbeam....cu el niciodata nu duc lipsa de subiecte, ne-am plimbat un timp.

Eu: Leagaaaaan *fug si ma asez pe el*
Sg: *rade* copil mic!
Eu: Yoongi....Hai da-maaaaa
Sg: Da-te singura! *rade si se uita la mine*
Eu: Oppa.....te loooog *am inceput sa fac ca un copilas*
Sg: Aish....ce ma fac eu cu tine? *vine la mine*
Eu; Nu poți sa faci nimic. Asa ca da-ma!

S-a asezat in spatele meu si a inceput sa mă dea, radeam amândoi si eu îmi balansam picioarele si ma purtam ca un copil mic. După mult timp am decis sa mergem sa ne mai plimbam. Am trecut pe langa un stand cu popcorn si m-am oprit imediat.

Sg: Vrei??? *se uita la mine*
Eu: Aham.....
Sg: De care?
Eu: Cu caramel te rog.
Sg: *mi-a luat o punga de popcorn cu caramel mare si mi-a dat-o* Uite prințesa
Eu: Mersiii *il sarut si incep sa mananc*

Suga isi întinde mana sa isi ia, dar ma trag si ma uit urat.

Sg: Da si mie *încerca sa ia*
Eu: Nu.....e al meu *ii dau peste mana* i-ati si tu.
Sg: Ai punga mare, nu o sa o mănânci pe toata asa ca da-mi....
Eu: Ne ne *incep sa fug*
Sg: Yaaa pitico *fuge si el după mine*

Alerg tare si ma uit in spate si nu il mai vad, rad si ma ascund rapid după un copac, ma pun jos si incerc sa nu mai rad. Ma uit umpic sa vad daca vine si nimic, cand ma intorc.....

Sg: BUUU *apare in fata mea*
Eu: Yaaaaa *il lovesc in umar* M-ai speriat.
Sg: *rade si îmi ia din popcorn* te-ai invatat minte?
Eu: Nu.....

Tu mi-ai schimbat viața!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum