Telefonul începe sa îmi sune, iar starea de spirit mi se schimba radical, Fahi ma suna si eram foarte fericita nu am mai vorbit cu ea de ceva timp pentru ca eram destul de ocupata. Îmi iau telefonul si vreau sa mă ridic, dar Jin ma opreste.
J: Poți sa vorbesti aici.
Eu: Pot? Adică nu va deranjez?
RM: Stai linistita si vorbeste.
Eu: Bun.*raspund apelului*Convorbire telefonică(in română):
- Heei! Ce faci?
- Ce sa fac, acum am terminat cu cursurile de dans, pitici aia ma omoară...Tu?
- *chicotesc* Eu sunt bine, am venit la un concert de-al băieților.
- Concert? E live?
- Cred.....adică ar trebui sa fie difuzat undeva....
- Acum il caut.
- Cauta-l nebuno, cauta-l.
- Oi fi eu nebună, dar măcar stiu sa te sun sa vad ce faci...tu nu prea stii sa faci asta...
- Doar stii ca te iubesc*voce de copil mic*In momentul ala toți băieții de uita mirați la mine si nu înțelegeam de ce.. Suga avea o expresie nervoasă si se uita supărat spre mine... el se uita asa..Eu ar trebui sa fiu nervoasă pe el ca a lasat-o pe aia sa se mai urce pe el.
- Aha....cum sa nu...de aia ma suni...
- Fahi....nu am avut cand in ultimul timp am fost ocupată...Si no...
- Te înteleg...scuze ca am fost asa. Nu vreau sa ne îndepărtăm si apoi sa te pierd.
- Tufa ambulantă ce esti, nu am cum sa te uit esti prietena mea cea mai buna. Te iubesc ca pe o sora.In momentul asta, iar se uita lumea la mine ca la felul 16 si Suga se ridica nervos de pe scaun si iese trantind usa in urma lui. De ce a plecat?
- Oaia spatiala, nebuna vetii mele, sa nu te puna sfantu sa ma uiti ca ii bai. Esti a doua mea sora mai mare si si eu te iubesc super mult.
- Promit*chicotesc*
- Bun sa trecem la alte treburi... Ce face Mon.
- Sta langa mine si se uita ciudat...
- Sta langa tineee?!!! Sper ca nu te atingi de el?
- Hooooo mangustă calm. Nici nu il plac in genul ala...
- Asa sa faci...
- Vrei sa ii auzi vocea?*ranjesc*
- Poți face asta??
- Nuuu ca stii tu eu nu pot vorbi..
- Oo Iris hai cu vocea....Eu:*in coreeana* De ce te uiti asa ciudat la mine?
RM: Nu ma uit.
Eu: Ba da....
RM: Mi-am auzit numele de aia ma uit la tine.
Eu: Ăăă*panicaaaa, gândeste* Am zis Minion...stii tu filmul ala cu creaturile alea galbene....
RM: Sigur?*ridica dintr-o spranceana*
Fahi din telefon: Iris, esti o fraiera...
Eu: Mon, daca nu te deranjează vorbesc la telefon..... tu nu ar trebui sa te pregatesti sau sa fii la machiaj??
H: Hai Mon...rândul tau*ai fata asta m-a salvat*- Era sa fim prinse.
- Ca bine zici...*rasuflu usurata*
- Vreau o poza cu Mon...
- Ce vrei tu?
- O poza...stii tu fa-i o poza si trimite-mi...
- Bineeee. Hai ca te las.
- Ok...paaaa.
Convorbire telefonică încheiată.Eu: Pe bune acum?*toti de uita la mine* De ce va uitati la mine de parca am omorat pe cineva?
J: Vorbeai cu iubitul tau??
Eu: Daca crezi ca sunt pe invers....
Toti: Hă???*se uita ciudat*
Eu: Vorbeam cu Fahi...
Jm: Fahi.....e nume de fata, nu??
Eu: Dap....
RM: Esti cumva.....
Eu:*sar de pe canapea* OMG...nuuuuu e prietena mea cea mai buna...
K: Dar i-ai spus "Te iubesc"*spune perfect in română*
Eu: Da....pentru ca o iubesc ca si pe sora mea...nimic mai mult...sau in genul ala...
Toti: ooooooo....
JH: Uneori suntem asa prosti... scuze
Eu: E ok....a Mon*se uita la mine* Vreau o poza cu tine.
RM: Bine.*ii fac o poza si o trimit nebunei*
CITEȘTI
Tu mi-ai schimbat viața!
Ficção AdolescenteIris o compozitoare din Romania i se dă ocazia sa meargă in Coreea sa compună pentru o trupă:BTS Oare se va intelege cu toti sau va renunța la tot. ~●~ Locul 1 in BTS 25.02.2019 ~●~ ~●~ Locul 1 in Suga 10.04.2019~●~