"A modell élet nem könnyű"

244 24 1
                                    

Érezted már azt, hogy ártatlan vagy? Hogy te nem követsz el semmilyen bűnt? Csak úgy megsúgom. Ártatlan ember nincs. Mindenki követ el hibákat, de ez így tökéletes. Hogy én mit követtem el? Belementem egy őrületbe. Hiba volt. Egy óriási hiba.

- Jungkookie már megint min jár az eszed? - Bökte meg vállam, a szerelmem.
- Jimin már mondtam, hogy ilyenkor hagyj. - Nyafogtam.
- Akkor nem jössz velem. - Tette keresztbe mellkasa előtt karjait.
- Hova? - Vetettem rá egy kíváncsi pillantást.
- Fotózásra, Kookie. De már ezerszer elmondtam! - Nézett rám dühösen. - Tudod... a modell élet nem könnyű.
- Ne haragudj, Hyung. Tudod, hogy feledékeny vagyok.. - Hajtottam le fejem szégyenemben.
- Nah.. jössz vagy nem? - Sóhajtott egy nagyot.
- Megyek! - Pattantam fel ülő helyzetemből.
- Te is modellkedhetnél. - Mondta Jimin főnöke, mikor éppen Jiminie-t fotózták.

Hm... tökéletesen passzol a fekete farmer és a hófehér ing. Enyhén izmos felső testén előbukkannak a kockák a vékony ruhadarab alatt amit messziről is tökéletesen látok. Tökéletes, Tökéletes... Jimin maga a tökéj.

- Mm.. Mr. Hoseok. Ezt már párszor megbeszéltük. - Néztem a csodálkozó emberre.
- De te... olyan makulátlan vagy... - Simított végig arcélemen.
- Khm.. Főnök! Vegye le a mocskos kezét az én angyalkámról! - Ordította Jimin még mindig a lencse előtt állva.

Morogva odébb ált Mr. Hoseok majd folytattam Jimin bámulását míg egy forró égető érzés csípte a hátam s egy bocsánatért esedező fiúcska remegő hangja meg nem zavart.

- S...Sajnálom! - Törölgette a rólam csöpögő forró italt amit sikeresen rám öntött.
- Semmi baj. - Fordultam meg, de mikor megláttam a fiút, még a lélegzetem is elált.

 - Fordultam meg, de mikor megláttam a fiút, még a lélegzetem is elált

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Remélem tetszett az első rész. 😊❤

Ártatlan Jámbor Lélek [Vkook ff.]Where stories live. Discover now