Tudja a gyengém...

138 26 2
                                    

- Hogy volt merszed?! - Üvöltöttem Jiminre aki csak nyugodtan iszogatta a kávéját.

Nem is figyel rám. Hh... hogy jöhettem össze egy ilyen barommal?!

- Jimin a kurva életbe! - Löktem ki kezéből a kávét ami egyenesen a drága ruhájára ment.

Nekem annyi...

- Jungkook.. - Mondta teljesen nyugodtan.
- H..Hyung é..én.. sajnálom. - Kezdtem el hátrálni.
- Jungkook. Tudod mennyibe kerül ez a ruha?! - Kelt fel a kanapéról s felém jött ökölbe szorított kézzel.

Tudja a gyengém és képes megtenni.. lehet, hogy nem kellett volna felidegesíteni.

- Ugye tudod, hogy ezt nem úszod meg szárazon? - Húzott perverz mosolyt akjaira.
- K...Kérlek ne... - Ütközött neki hátam a falnak.
- Gukie... - Támasztotta meg magát a fejem mellett. - Azt akarod, hogy bántsalak?
- N..Nem.
- Vagy azt, hogy elvegyem a szüzességed?  - Nyalt végig alsó ajkán.

Nem akarom... én nem akarok ezzel a barommal együttlenni.

- Jimin. Hagyj békén. - Löktem el magamtól.
- Ilyen bátrak lettünk,angyalka? - Kelt fel a földrőn s nekem esett.

Elkapta a csuklóm majd elráncigált a kanapéig s rálökött majd fölém mászott.

- Búcsúzz el a szüzességedtől! - Mondta majd egyből elkezdett vetkőztetni.
- Nem akarom! - Ordítottam rá és amilyen erősen csak tudtam, megrúgtam.

A földre esett s kezét a lüktető területre kapta engem a kanapén hagyva. Amíg ő szenved, addig nekem van menekülési lehetőségem, amit ki is használok. Kirohantam a házból és elkezdtem rohanni. Nem tudom, hogy hova megyek, csak megyek. Soha többé nem akarom ezt az érzéketlen parasztot látni. Út közben könnyeim előbukkantak s alig láttam tőlük, emiatt neki ütköztem valakinek. Egyensúlyt vesztve a fölre estem, ahogy az idegen is. Nem szenteltem neki nagy figyelmet ezért bocsánatot kértem majd tovább mentem volna, ha nem szól utánam.

- Jungkook? - Kérdezte lepetten.

Megtöröltem a szemem és egy vigyorgó Taehyungal találtam szembe magam.
A narancs tincsei arcába lógtak ezért szeme épp hogy látszott. Nem szóltam semmit csak közelebb mentem majd szorosan átöleltem. Nem tudom miért, de szükségem volt erre. Jiminnel soha sem ölelkeztünk vagy csókolóztunk. Én az övé voltam és senki sem beszélhetett velem. Nem akart elveszteni. De sikerült neki. Én voltam az ő angyalkája. Csak mert szűz vagyok és még nem csókolóztam. De most komolyan. Ez miért baj?! Sehun is folyton ezzel basztat. Biszex létemre még nem voltam ágyban senkivel. Én legalább nem 0-24-ben döngetem LuHan-t! És, ha én nem akarom elveszteni a szüzességem? Meleg vagyok ezért lánnyal nem leszek együtt és őszintén nem is akarok. Nem vagyok domináns és semmi kedvem ahhoz, hogy seggbe rakjanak. Talán... egy macskás bácsika leszek. Magamhoz még pénzért sem nyúlnék amit a bátyjám nem nagyon ért, de nem is baj. Nekem így jó és kész.

- Baj van? - Kérdezte aggódva.
- Ühüm. - Bújtam hozzá s erősebben öleltem.
- Gyere át hozzám. Megbeszéljük.

Bólintottam majd kibújtam Tae védelmező karjai közül s elindultunk

Nyeh ez unalmas lett, de nem baj. Majd izgalmasabb lesz 😁❤

Ártatlan Jámbor Lélek [Vkook ff.]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant