Barátok is lehetnénk...

152 21 0
                                    

- Miért beszélsz vele úgy mintha csak egy cseléd lenne?
- Mert ő egy cseléd. Azért fizetik, hogy szolgáljon. - Mondta ki egyszerűen miközben az előbb készített képeket nézegette.
- De ő is ugyan olyan ember mint te! - Mondom neki kicsit indulatosabban.
- Jungkook. Hangnem! - Nézett rám szúrós tekintettel.
- Jimin. Tisztelet! - Utalok az előbbi viselkedésére.
- Befejezted a hisztit vagy kirúgassam azt a senkiházit?!

Szó nélkül hátat fordítottam neki s elindultam a báttyámhoz.

- Baj van Kookie? - Kérdezte a testvérem aggódva.
- Hh... Jiminnel megint összevesztünk. És veletek mi a helyzet? Luhannal jól megvagytok?
- Oh... hát az a gyerek egy csoda. Isten az ágyban.. - Ámuldozott.
- Sehun. Erre nem voltam kíváncsi. - Mondtam unottan.
- Pedig szívesen mesélek róla részletesen.Tudom, hogy ártatlan vagy, de ennyire?! - Akadt ki.
- Nem vagyok ártatlan. Miért mondja ezt mindenki?!
- Mert húsz éves vagy és még szűz. - Mondta nemes egyszerűséggel.
- És ez olyan nagy baj? - Háborodtam fel.
- Nem baj Gukie. Majd csak megront valaki. - Ált fel s a konyhába vette az irányt. - Nem vagy éhes?
- Nem. De mennem kell.

~~~~

Éppen egy parkban sétálgattam, mikor egy síró fiúcskára leltem a padon. Az arca a kezébe volt temetve ezért csak a narancs tincseit láttam. De elég is volt, tudtam, hogy ki ő.

- Tae... baj van? - Ültem le mellé a padra.
- Nem. Nincs - Mormolta.
- Miért sírsz?
- Mert kirúgtak.
- Hogy mi?!
- Jimin. A szerelmed. - Nézett rám végre.

Nah jó... most lett elegem Jiminből. Végleg. Hogy tehette ezt?! Mostanában nagyon sokat veszekedtünk és úgy érzem jobb lenne, ha szakítanánk.

- Taehyung én... sajnálom! Ha pénz kell, akkor szólj! Szívesen adok és még barátok is lehetnénk!

- Barátok? - Szegezte tekintetét az enyémbe.

Bíztatóan bólintottam majd letöröltem az éppen lecsorduló könnycseppet makulátlan arcáról.

- Vagy nem szeretnéd? - Kérdeztem szomorúan.
- De!!!
- Na, akkor jó. Most mennem kell. Meg kell beszélnem Jiminnel valamit - Kacsintottam s ott hagytam.

 Meg kell beszélnem Jiminnel valamit - Kacsintottam s ott hagytam

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
Ártatlan Jámbor Lélek [Vkook ff.]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang