- H..Hozok egy váltó pólót. V..Vagy fizessek? - Kérdezte mély hangján.
- Nem szükséges. Majd megszárad. - Mosolyogtam rá bíztatóan.Ez a gyerek gyönyörű... már ha lehet egy fiúra azt mondani, hogy gyönyörű. Hm.. és aranyosan dadog. Jimin soha sem dadog vagy remeg. Mindig is dominánsabb volt. Igaz... még nem voltunk ágyban, de szerintem semmi esély arra, hogy én legyek a dominánsabb. Jimin már nem szűz. De én még az vagyok. Ezért hív az ő ártatlan kis angyalkájának. Ez az ártatlan kis angyalka kanos egy ismeretlen miatt. Tényleg ártatlan!
- Hogy hívnak? - Kérdeztem kíváncsian.
- Kim Taehyung vagyok. - Nyújtotta oda a mancsát amit azonnal megfogtam és kezet ráztunk.Kim Taehyung... milyen szép név...
- És téged? - Kérdezte egy kicsit bátrabban a kelleténél.
- De bátrak lettünk. - Borzoltam össze narancs tincseit. - Jeon Jung Guk.
- Gukie. - Nevette el magát.Ahogy megvillantotta hófehér fogait, én is mosolyra húztam a szám s hallgattam az édesen csilingelő nevetését.
-Hé te! Takarodj el onnan és folytasd a munkád! - Kiabált rá Jimin.
Az arcunkról lehervadt a mosoly majd a tekintetünket a mérges Jiminre kaptunk.
- M..Már is. B..Bocsánat... - Hajtotta le fejét s tovább ment.
- Ez mire volt jó?! - Vonom kérdőre Jimint s Taehyung után szaladok.
- Várj már! - Szóltam utána.
- Figyelj Gukie. Nekem dolgoznom kell! - Nézett szemeimbe.
- Ne haragudj az előbbiért. Nagyon modortalan.
- Már megszoktam - Tartja még mindig a szemkontaktust.
- Máskor is volt ilyen?
- Persze... már lassan 3 hónapja dolgozom itt és azóta csak basztat. - Sóhajtott egy nagyot.
- Teszek ellene, ne aggódj.
- Nem kell...
- Dehogy nem! Nem hagyom, hogy így bánjon veled! - Háborodtam fel.
- Hh... mondták már neked, hogy akaratos vagy? - Biccentette oldalra buksiját.Aranyos.
- Még nem. De jó hallani - Ütögettem meg vállát.
- Jungkook hol a faszba vagy?! - Ordibált Jimin.
- Ahj istenem... majd még találkozunk - Intek Tae-nek majd Jiminhez sietek.Véleményt kérek! Eddig, hogy tetszik a story? 😁❤
YOU ARE READING
Ártatlan Jámbor Lélek [Vkook ff.]
FanfictionÉrezted már azt, hogy ártatlan vagy? Hogy te nem követsz el semmilyen bűnt? Csak úgy megsúgom. Ártatlan ember nincs. Mindenki követ el hibákat, de ez így tökéletes. Hogy én mit követtem el? Belementem egy őrületbe. Hiba volt. Egy óriási hiba.