Capitolul 1

268 23 13
                                    

Perrie povestește

Cum se face că de fiecare dată când mergem în vacanță, Alex trebuie să își uite cheile?! Nu că ar fi o problemă, că am eu capul pe umeri și nu le uit, dar ar fi mai bine să înceapă să nu mai uite. Mă mir că nu uită să șuteze când e în fața porții. Asta ar fi culmea.

-Perrie, iubito, nu te supăra. Sunt doar niște chei.

-Alex, de când suntem împreună și am mers în vacanțe, tu ți-ai uitat cheile. Ce ai în cap în loc de creier?

-Scenarii despre viitorul nostru.

-De data vorbesc serios, dacă și vacanța viitoare îți uiți cheile, cu ale mele nu intri. Stai afară, poate o să și plouă, iar eu o să mă uit la tine cu o cană mare de ceai.

-Gata, gata. Nu le mai uit.

Apoi am stat îmbrățișați până a aterizat avionul. De data asta am decis să călătorim cu un avion normal. Am urcat, ne-am așezat la locurile noastre, ne-am pus centurile și nu știu ce a făcut Alex, dar eu am băgat somn. Am dormit neîntoarsă până la destinație și parcă aș mai fi dormit puțin. M-am și împiedicat pe scările avionului, e clar că încă nu m-am trezit. Alex ca un gentelman ce e uneori, îmi ia bagajul și îl duce până la taxi, unde îl bagă în portbagaj. El se urcă în față, iar eu mă întind pe bancheta din spate. Dacă îmi e somn, doar nu o să mă forțez să stau trează, nu sunt nebună. Bine, câteodată sunt.

Ajung în camera hotelului, arunc telefonul pe unul dintre fotolii și mă întind în pat. Dar poate Perrie să se odihnească? Noo, că cineva s-a gândit să o sune. Iau telefonul și văd că e Jade. Mai bine îi răspund.

-Da, iubire!

-Nu mă lua cu iubire, de ce ai răspuns așa greu?

-Zi mersi că am răspuns. Doar ce mă așezasem în pat.

-Am sunat să mă asigur că ai ajuns bine.

-Și eu și Alex suntem bine.

-A întrebat cineva de Alex?

-Vorbim mai încolo că sunt obosită, pa. Multă dragoste de aici!

De data asta sting telefonul și îl arunc pe fotoliu și mă pun să dorm. Dacă cineva trebuie să vorbească urgent cu mine, păi urgența să aștepte. Eu trebuie să dorm, altfel ce naiba relaxare e asta.

ZAYN povestește

Am o lene încât aș anula totul, dar vacanța asta e importantă pentru Gigi, așa că fac un efort și încep să îmi fac bagajul. După ce termin, ea vine să vadă ce face. Mă sărută în semn de "mulțumesc că deși ai o ditamai lenea, nu anulezi vacanța" după care pleacă. Am ales o destinație unde am mai fost cândva, de mult. Și mai e un motiv pentru care nu anulez vacanța. Am de gând să o cer pe Gigi de soție. De data asta chiar o voi face, voi confirma toate zvonurile și voi arăta cât de mult îmi doresc o viață și o familie alături de Gigi. Ultima noastră separare m-a făcut să deschid ochii, să îmi dau seama ce îmi doresc cu adevărat. Sper doar să nu fie la fel ca data trecută. Să fiu sigur de un lucru, să îmi petrec patru ani alături de persoana iubită după care să dau cu bâta în baltă din cauza geloziei mele. A trecut, m-a uitat, nu am uitat-o și fiecare și-a văzut de drumul lui. Nu pot să neg că de multe ori mi-aș fi dorit ca totul să fie diferit.

-Iubitule, vino un pic. E cineva la ușă, are un pachet pentru tine.

Gigi pleacă din cadrul meu vizual, iar eu mă duc la ușă. Cine mi-a trimis pachet și ce naiba conține pachetul? Îi iau, semnez și îl deschid. Rămân șocat, efectiv nu mai pot face nimic. În pachet se află una dintre brățările pe care i le-am cumpărat lui Pez. Știu asta deoarece in interiorul brățării scrie "De la Zayn, cel care te iubește mai mult decât oricine". Gigi vine și mă vede cu brățara înainte să o pot ascunde.

-Am văzut deja brățara, nu o mai ascunde la spate.

-Am vrut să îți fac o surpiză, bine că o strici.

-Dă-mi-o.

-Poftim.

-Doamne, Zayn, e așa frumoasă. Scrie ceva înăuntru...Zayn, și eu te iubesc mai mult decât oricine.

Bravo, Zayn. Ai câștigat un mare os. Os pe care o să îl folosești să îți dai cu el în cap. Totuși, cine a trimis-o?! Cineva care vrea să îmi facă rău, asta e clar. Dacă află Gigi a cui e brățara pleacă în secunda a doua, iar eu nu vreau să o pierd.

*****

NOT ZERRIE!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum