Capitolul 3

159 18 4
                                    

Perrie povestește

Când pășim afară din avion mă simt ușurată, sigur nu o să ne găsească nimeni aici, pentru că acel cineva mă cunoaște și știe că urăsc locul ăsta. Am fost o singură dată și de atunci am uitat tot ce ține de locul ăsta, dar am venit aici pentru siguranța lui Alex. Eu nu aș fi eu fără el, m-a învățat cum să iubesc din nou și acum o lună m-a făcut cea mai fericită. M-a cerut de soție, iar eu port inelul cu mândrie. Evident avem în planuri căsătoria, copii, familie fericită. Sunt sigură că el îmi poate oferi asta, pentru că el mă iubește, știu asta. Logodna asta se va lăsa cu o nuntă, am eu un feeling.

-Acum că suntem aici, te simți mai liniștită?

-Da! Alex, orice ar fi acel cineva știe că urăsc locul ăsta.

-De ce urăști locul ăsta? Și de ce ai vrut să mergem fix lângă?

-Alex, locul ăsta a rămas în trecut. Am vrut să mergem lângă fiindcă am vrut să văd cum e. A fost prima dată când am văzut locul.

-A, înțeleg. Hai să mergem să ne cazăm la un hotel.

Ne-am cazat, ne-am dus în cameră după care el a ieșit să se plimbe, eu nu. O să îmi amintesc de cineva. Da, acel cineva. ZAYN JAVADD MALIK. Cel care mi-a mâncat patru ani din viață ca în final să se despartă de mine printr-un mesaj. Nu l-aș fi urât atât de mult dacă m-ar fi părăsit face to face. Doar nu îi săream cu cuțitul la gât. În fine, trecutul trebuie să rămână în trecut. Nu trebuie să îl răscolim fiindcă ne putem crea probleme. Îmi scot laptopul din geamantam și încep să continui cântecul. Intru și puțin pe instagram și văd că Aaron mi-a trimis o poză. Iar un cățeluș drăguț? Deschid conversația și văd o poză cu el, Liam, Niall, Louis și Harry. Nu-i corect, voiam și eu să îi văd. Îi răspund cu câteva înjurături după care o sun pe Jade să îi spun ce se întâmplă.

-Da, Periuță!

-Eu și Alex suntem în locul ăla.

-PLEACĂ IMEDIAT DE ACOLO!

-Nu pot. Cineva îmi tot trimite bilete cu amenințări.

-De ce nu te duci la poliție proasto?

-Nu, mulțumesc. Nu vreau să conduc primele pagini ale ziarelor. Cine știe ce mai inventează paparazzi.

-Plecați undeva, dar nu mai sta acolo.

-Tu nu înțelegi? Persoana care trimite biletele cu siguranță mă știe, așa că nu o să mă caute aici. Urăsc cu tot sufletul insula asta.

-Înțeleg. Apropo, ghici cine ne va fi make-up artist când ne întoarcem la muncă.

-Jade, zi-mi direct. Știi că nu o să ghicesc nici într-un milion de ani.

-Proasto! Mi-ai stricat entuziasmul. Make-up artistul nostru va fi James Charles.

-Dar nu e cam mic? Adică la nouăsprezece ani se va descurca? Știi, multe cadre, pauză mică între ele, suntem patru.

-Eu sunt sigură că se va descurca. Proasto!

-Proastă ești tu.

-Eu de ce sunt proastă?

-Că nu ai venit cu noi. Ți-ar fi prins bine după despărțirea de Jed.

-Nu, Perrie. Sunt ca și sora ta, dar asta nu îmi dă dreptul să îți invadez intimitatea. Crede-mă că știu ce zic.

-Mai vorbim. Îmi e foame!!

-Pa, fomi!

Jed și-o ia cu prima ocazie. A rănit-o pe Jade foarte tare. Trebuie să îi țină cineva companie cât lipsesc eu. Jesy și Leigh aparent s-au dus la rude înainte cu două zile să se despartă struțul ăla de Jadelina mea. Pe cine aș putea să rog să stea cu ea? Aaron nu că e cu ăia cinci și sincer înafară de Niall, Jade nu simpatizează pe niciun dintre ei. Nici măcar pe iubi frumi Liam. Deci e clar cum e cu lungicrețulino și tata Lou. Mă uit prin contacte, dar Jade nu prea suportă pe nimeni. Am ajuns la C și încă nu am găsit nimeni pe care Jade să îl agreeze. Charlie, Cole, wait... Și Charlie și Cole sunt în Londra. Ia să îi deranjeze blonda crizată cu apucături de bmw un pic. Și pe Shawn, că sigur nu l-a lăsat singur pe Charlie. Păcat că nu-s gay, că ar fi un cuplu drăguț. Răspunde-ți mă!

-OHO, cum de sună apucături de bmw?

-Spune-i lui Charlie să treacă imediat lângă tine.

-Bună, apucături de bmw.

-Bună, Charlotte, bună și ție Cole.

-Nici nu am răspuns bine și deja sunt salutat. M-aș putea obișnui cu asta.

-Mai sunteți în Londra, nu?

-Noi mai suntem, Cole a plecat.

-Voi doi mișcați-vă curul la Jade și înveseliți-o, iar tu Rover, sun-o. BYEEE!


Zayn povestește

Avionul aterizează ușor, iar eu sunt deja la ușă și aștept să cobor. Vreau să mă cazez la un nenorocit de hotel, să pregătesc ceva drăguț pentru cină și să o cer pe Gigi. Mă stresează chestia asta.

Ajunși la hotel am trimis-o pe Gigi să cumpere câte ceva ca eu să pot pregăti ce mi-am propus. Masa e gata, mâncare e gata, romantismul se simte, dar nu găsesc inelul. Cred că am uitat să îl iau. Cât de prost să fiu să uit cel mai important lucru? Acum Zayn sun-o și mai adaugă ceva până te duci tu și cumperi altul. Haide Gigi, răspunde. Haide Gigi, știu că și tu vrei să te cer odată, dar pentru asta trebuie doar să dai slide pentru a răspunde.

-Da, iubitule!

-Iubito, mai vreau câteva chestii. Îți trimit mesaj. Nu te superi, nu?

-Nu mă supăr. Aștept mesajul.

-Pa. Kiss you!

Am mai adăugat vreo zece chestii pe listă, chestii care se găsesc la o distanță decentă, dar care îmi acordă timp necesar să cumpăr un inel. Intru în primul magazin cu bijuterii, care se pare că e și amanet. Iau repede un inel și când ies o văd pe Gigi pe cealaltă parte a drumului. Ce fac? Ce fac? Ce fac? Bag inelul în pantaloni și mă duc la ea. Cu pretextul că vreau să o ajut cu pungile, de fapt nu e tocmai un pretext pentru că eu chiar vreau să o ajut cu pungile.

-Bună, iubito! A venit Zpider Man să te ajute cu pungile.

-Chiar era cazul. Mai pus să îți iau niște chestii nu tocmai ușoare.

De data asta am avut bulan. Nu sunt prost degeaba. Bine că mi-a venit în minte asta.

Gigi povestește

Cum să nu fie Zayn iubitul perfect? Și-a dat seama că ce mi-a cerut să îi cumpăr sunt prea grele pentru mine și a venit să le care el. Mă uit la mâna mea, imaginându-mi un inel pe deget, dar toată fericire se duce într-o secundă când observ că nu mai am brățara pe mână. Cum am putut să fiu atât de proastă încât să pierd ceva cu atâta însemnătate? Idioata anului? Gigi Hadid, evident!

NOT ZERRIE!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum