Az a vicces story (előtőrténet)

88 6 0
                                    

Még történetünk kezdete előtt. Szeptember első hetében ültem a buszon és vártam, hogy elinduljon. Felnéztem wattpadra és láttam, hogy kedvenc storyim új része kint van. Elkezdtem olvasni. Már kezdtem belemerülni, amikor észrevettem, hogy 2 csaj figyel, csinosak voltak, de nem igazán jöttekbe. Olvastam tovább és elindult a busz. Átadtam magam az olvasásnak, teljesen belemerültem, erotikusabb rész volt benne. Éreztem egy kezet a vállamon. Felnéztem és a két lány, aki nézet odajöttek hozzám és azt mondták:
-Bejössz a Sárinak.
-Öhm okés- ezzel vissza tettem a fülesem.
Ott álltak és néztek, nem mentek arrébb, nem vették észre, hogy nem igazán érdekelnek.
Gondoltam nem leszek bunkó így kivettem a fülest és beszélgettem velük. Kiderült, hogy az a Sári az osztálytársuk, megkértek, hogy várjam meg velük. Én meg persze nemet mondtam nekik. Vártam, hogy elérjük a megállót ahol le kell szállnom. Kiderült, hogy Vaninak és Panninak hívjak őket. Én is megosztottam a nevem velük Rolinak hívnak amúgy. Végre elértem a megállót amire vágytam leszálltam.
A nap végen hazafelé összefutottam az egy legjobb barátommal Levivel. Elmeséltem neki mi történt, kinevetett és beszélgettünk tovább. Másnap Levivel jöttem és megint ott voltak a lányok, de már többen voltak. Mint kiderült Levi évfolyam társai voltak. Minden nap reggel találkoztam velük és a végen velük mentem reggelente. A 4 csaj meg én. A 2 lányból az egyik, aki ott volt az első talakozásnál ő nem jött velünk inkább a pasijával ment. Szóval ott volt Susu Sári(később kiderül hogy nem bejöttem neki csak helyesnek tartott) Panni és Janka.
Szóval amikor elkezdtem velük jobba lenni és reggelente velük járni akkor egyik délután unatkoztam és ráírtam Jankára hogy beszeljek vele. Beszélgetünk és megkérdezte, hogy nem jön-e be nekem. Viccből azt mondtam, hogy nem mert a fiuk jönnek be. De ő komolyan vette az amúgy igazságot. Más nap összefutottunk suli után és felmentünk beszélgetni a pláza tetejére ahol reggel szoktunk "héderezni" beszélgettünk és megkínált cigivel ekkor még nem voltam rászokva sőt ez volt a második szálam egész eddigi életemben, elfogadtam és balfaszkodva, de meggyújtottam. Be is köhögtem, kinevet de nem úgy mint a kis nyomi 13 évest aki meg beköhög hanem mint egy barátot. Álltunk ott egymás mellet és beszélgettünk, rákérdezett a melegségemre, ő volt az első ember akinek elmondtam sőt akivel beszélgettem erről. Ez a nap jelentette barátságunk kezdetét. Ugorjunk, mert még el kell mesélnem egy storyt a szilveszteremről. Szóval (asszem' ez az új kedvenc szavam) egy jó pár hónap ugrással, december 31-én vagyunk. Adott vagyok én és rengeteg random ember, akiket nem is ismerek, sok-sok osztálytáras a Jankának. Összedobjuk a pénzt és piát veszünk. Felszállunk a buszra és elindulunk Jankáék házához. Utazás közben rádöbbenek, hogy a tesóimtól nem messze lakik. Odaérünk hozzá és közben az egyik üveg vodka el is fogy. Bemegyünk a házba, nem nagy, de otthonos. Az alsó szinten a szülei a felső szinte ő tart bulit. Bemegyünk nem egy nagyszoba, sőt inkább kicsi. Volt egy srác, aki eléggé melegnek tűnik, na de mindegy. Próbáltam feloldódni, de nem ment. Ittunk és ittunk egyre többet. Volt egy csajszi aki bejött. Egészen jól eltudtunk beszélgetni. Egy ideig... Aztán elkezdett tapadni egy másik srácra. Rosszúl éreztem magam. Ideges voltam és szomorú. Lementem cigizni. Ott volt Janka, megnyugtatott és egy kicsit fel is vidított. Ennél a pontnál jöttem rá hogy számíthatok rá, itt lettünk legjobb barátok, és itt szoktam rá a dohányzásra.

Itt is lennék a kövi résszel. Remélem, tetszik. Tudom, hogy ez nem a story része így lassan jön a következő része a story, azaz a jövőhéten ahogy ígértem.

Вы достигли последнюю опубликованную часть.

⏰ Недавно обновлено: Aug 11, 2018 ⏰

Добавте эту историю в библиотеку и получите уведомление, когда следующия часть будет доступна!

Anya, meleg vagyok...Место, где живут истории. Откройте их для себя