BURÇLARIMIZ HAKKINDA

95 8 27
                                    

KOÇ=Doğruları söyler bir Koç. Bazı insanların doğruları duymak işine gelmediği için Koç'u sevmezler.

BOĞA=Dürüsttür, açık sözlü merttir ve asla arkadan vurmaz ama aldatılırsa hayatınıza bela olur.

İKİZLER=İkizler tarafından yapılan bir eleştiri karşı taraf için acı verici olabilir. Nettir lafını asla esirgemez.

YENGEÇ=En asil duyguların burcudur. Kendine fazlasıyla değer verir.

ASLAN=12 burcun sultanıdır. Her burcun en güzel özelliklerini üzerinde toplamıştır.

BAŞAK=Aldırmaz görünmesine rağmen, o aşırı derecede duygusal ve hassas biridir.

TERAZİ=Kontrol etme arzusu yüzünden kıskanç ve sahiplenicidir. Kıskançlık Terazi'nin elinde olmayan bi duygudur.

AKREP=Sevdiğine sadakati ve bağlılığı ile bilinen bu insanı aldatmak 1 numaralı kadir kıymet bilmediğinizin göstergesidir.

YAY=Zordur. Eksiği kabul etmez. Mükemmel olmak gerekir kalbini çalmak için.

OĞLAK=Cesur, enerjik,tatlı ve cazibelidir. Şu aralar farklı şeyler olabilir.

KOVA=Seviyorsa, değer veriyorsa sonuna kadar uğraşır. Kolay kolay güvenemez. Gururun ete kemiğe bürünmüş halidir.

BALIK=Aşka fazlasıyla inanan ama çok çabuk aşık olduğunu zanneden bir burçtur. Aşkları dönemseldir fakat gerçekten severse yeri göğü inletir.

Evett ilk olarak sizden fikir almak istediğim bir konu var. Ben böyle bölümlere nasıl bir başlık koymalıyım? (Öneride bulunursanız çok mutlu olurum^^)

{Gerçekten uzun bi bölüm oldu. Tam 198 kelimelik}

Oy ve yorum yapmayı unutmayın   :)

~Hoşçakalın♡

BURÇLAR VE ASTROLOJİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin