.

486 31 1
                                    


**********

Chanyeol pencereden yine o yüzü görmüştü,rüyalarına kadar giren o yüzü...Yaklaşık bir aydır böyleydi.Gece uykusundayken birisinin ona dokunduğunu hissediyordu ama gözünü açtığında kimse olmuyordu,pencereye baktiğında şimdiye kadar hiç görmediği birisinin yüzünü görüyordu.

Gülümsüyordu..Gözleri kaybolana kadar..Chanyeol artık delirdiğini düşünmeye başladı.O erkeklerden hoşlanmıyordu,o hiç tanımadığı belki de hiç var olmayan bir yüze aşık olamazdı,onu düşünemezdi.Yorganı kafasına çekti.O gülümsemeden kaçmaya çalışıyordu..Yapabilecek gibi....Sanki bir güç yorganı aşaği doğru çekiyordu..Chanyeol yavaş hareketlerle pencereye baktı..Yansıma oradaydı..Chanyeol'a bakıyor,gülümsüyordu.Gülümsemesi ne kadar güzelse,Cahnyeol'un içine o kadar da bir korku yerini alıyordu..

Yarın için uyuması gerekiyordu,yeni okuluna gidecekti,uyayamıyordu.Chanyeol yataktan kalktı,pencereye doğru ilerdi.Yansıma gözleriyle Chanyeol'u izliyordu.Parmaklarını pencereye doğru uzattı,ama tek hissettiği camın soğuk yüzeyiydi,hayal kırıkliğıyla yatağina geri döndü.

Uyumaya çalışıyordu..Ama yapamıyordu,sanki o yüz hala orada duruyor kendisini izliyor gibi hisetti,kafasını kaldırmaya cesaret edemedi...Belki de saatler sonunda uyuya kaldı.

Sabah uyandiğında uykusunu alamadığı için ve onun yüzünden uyuyamadığı için dün ki yansımaya küfürler savurarak kahvalti masasına indi.Ayaküstü birşeyler yedikten sonra evden cıktı.Okulun yakınlarına geldiğinde,yeni okulunu uzaktan inceledi ''Eskisinden daha iyi'' diye geçirdi aklından onu düsüncelerinden ayıran zilin sesiydi.

Sınifına doğru ilerliyordu,nihayet sınıfını gördu derin bir iç çekti ve içeri girdi.Sınıfa girdiğinde herkesin gözü onun üstündeydi.

Ön sıralarda oturan bir kız konuşmaya başladı ''Yeni öğrenci misin ?'' Chanyeol sadece kafasını sallamakla yetindi.Kız Yeol'u baştan aşağı süzdukten sonra konuşmaya başladi ''İstersen yanıma oturabilirsin'' kızın yüzünde kendinden emin bir gülümseme vardı.Anlaşilan bu soruyu yöneltiğinde seve seve oturulacağını düsünüyordu.Chanyeol böyle şeylerden hoşlanmıyordu.

Arka sıraya gözünü gezdirdiğinde başını sıraya koyup yatan çocuğu gördü,sevinçle arka tarafa doğru yürüdü."Buraya oturabilir miyim?'' kibar bir şekilde sormasına rağmen çocuk kafasıni kaldirip cevap bile vermemisti.''Peki evet olarak kabul ediyorum'' diyerek çantasinı sıraya koydu,çocuk hala yüzüne bakmıyordu.'Umarım hep böyle sessizdir' diye içinden geçirirken sıraya oturdu.

Ders başladığında yanındakı çocuk karnını tutuyordu."İyi misin?'' diye sordu,ama yine cevap vermiyordu,bundan sıkıldığını fark etti;

''Peki bak bu kadar da sessiz olmana gerek yok''  gülümsedi..Yine cevap yoktu.Cocuk hızla ögretmene doğru koştu,ögretmen endişeliydi ama sınıf sanki bu duruma alışık gibiydi.Chanyeol korkmuştu,kötü birşeyi olup olmadıgıni merak ediyordu.Öğretmen çocuğun alnına yapişmış saçlarını havaya kaldırdı;

''İyi misin,Baekhyun''  adının Baekhyun olduğunu öğrendiğı çocuk,hala cevap vermiyordu,sadece lavabo doğru koştu.Chanyeol hala yüzünü görememişti,Baekhyun'un.

Baekhyun,sınıfa geri döndüğünde Chanyeol,nefes alamadığını hisetti.Sanki beyni vücuduna komut vermiyordu.Yüzünü gördüğünde bu kadar mutlu olurken,bi o kadar da korkması normal miydi ? Ne yapmalıydı,ya da yapmamalıydi bilmiyordu.Sadece o an öylece kaldı.

I'LL WAİT YOU (EXO-BAEKYEOL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin