.

342 29 0
                                    

O'ydu...Rüyalarında gördüğü,penceresinde yansımasını gördüğü,kendisine,o buruk gülümsemesini gönderen kişiydi.Tesadüf müydü ? Kader miydi? Hayır Chanyeol,kader denen şeye inanmazdı.'Belki de sadece benzerlik' diyemeyecek kadar benziyordu,neden ilk kez bugün görmüş olduğu bu yüzü,hayallerinde görüyordu ki ? Sonuçta o daha ilk görüşte aşka bile inanmazdı,peki görmeden aşık olunabilir miydi?

Aklında binbir türlü şey varken,vücudu reaksiyon vermiyordu.Hala komada bi hasta gibiydi..Ölmeyi bekliyor gibi.Son duyduğu zilin sesiydi.Vücudu bu kadar şeye dayanamamıştı,sevinç mi fazla gelmişti yoksa içinde hisettiği korku mu bilmiyordu.Sadece gözlerini kapadı..Boşluğa bıraktı kendini...Gözlerini kapadığında yine o gülümsemenin sahibi olan kişiyi gördü.Gözlerini açtığında revirdeydi.Başındaki zayıf kadina baktı,nerede olduğunu merak ediyordu,kadına doğru eğildi ;

''Uyuya mı kaldım'' gözlerini açarak kadına baktı.Kadın gülümsüyordu.Güzel bi kadındı ama bu gülümsemeyi degil rüyalarina giren gülümsemeyi istiyordu..İlk düsündüğü sey yine o oldu..Son düşündüğü olduğu gibi...

Sınıfa girdiğinde ögretmen aslında o kadar da endişeli görünmüyordu.''Ne bu? burda hergün birisi mi bayılıyor?' diye düsündü.Kadın*öğretmen*alaylı gözlerle ona baktı.

''Okulun ilk günü diye bu kadar heycanlanmana gerek yoktu,chanyeol sakın olabilirsin'' tüm sınıfta onunla beraber gülüyordu.O hariç.Sıraya doğru yürüyordu gözlerini Baekhyun'un gözlerine sabitleyerek.Sıraya oturduğunda yüzüne baktı,yine dönüp bakmadı.O da hasta gibi duruyordu.

''İ-iyi m-misin ?'' nedenini bilmediği halde kekeliyordu.Heyecan ? korku ? gözlerini Baek'in dudaklarına sabitlerken hala cevap bekliyordu.Baekhyun,Chanyeol'a doğru kafasını çevirdi.

''Her zaman ki gibiyim'' Önüne döndü.Chanyeol burdan ne anlaması gerektiğini bilmiyordu.Sadece önünü döndü.Baekhyun ani bi hareketle vücudunu Yeol'a çevirdi.

''Sen nasılsın,genelde böyle bayılır mısın''

Chanyeol bildiği tüm kelimeleri unuttuğunu hissetti.Beyninin içindeki herşeyi.Aradan ne kadar zaman geçtigini bilmiyordu,ama hala cevap vermemisti.Sonunda konuşabileceğini hissetti.

''İlk kez'' Baek kaşlarinı kaldırdi anlamamiş gibiydi.

''Bayıldım...İ-i-ilk kez bayil-bayildim''

Tenefüs zili çalmıştı.Kantine gitti,su aldıktan sonra sınıfa dogru yürümeye başladı,yere bakıyordu,neler olduğunu anlamaya çalısıyordu.Tüm bu olanlar,hayal miydi? Onu düşüncelerinden ayıran önünde gördügü ayakabıllardı,kafasıni yukari kaldirdi.Sınıfta gördügü çocuklardan biriydi.Konuşabileceğini sanmıyordu..Umursamıyordu da..

Beyaz tenli cocuk kafasını yana çevirdi.Sonra tekrar Chanyeol' a baktı..Nihayet konuşmaya başlamışti.

"Yeni gelmişdin değil mi,Chanyeol?''

''Aynı sınıftayız fark etmiş olman tuhaf değil'' Chanyeol neden böyle ani bir çıkış yaptığına bile anlam veremiyordu.Çocuk yalandan bir tebessüm yerleştirdi yüzüne,sonra elini Chanyeol'un omzuna koydu

''Bence okula yeni gelmiş biri olarak böyle konuşmamalısın..değil mi Luhan?'' Kafasını döndüğü yöne doğru bakti Yeol.Luhan dedikleri çocuk çok beyaz tenliydi.Melek gibi gözleri vardı.Ve kesinlikle şu an konuştuğu çocuğa bakarak çok masumdu.Luhan sadece yalvarir gözlerle yanındaki çocuga bakiyordu.

''Sehun,bırak hadi gidelim'' Chanyeol,Luhan'ın sesini duyduğunda onun daha da masum biri olduğunu düsündu.Kesinlikle o bir melek diye geçirdi aklından.Sehun,son bir kez Chanyeol'a baktıktan sonra Luhan'in elini tutarak gitti.'Sevgili olmalılar,burda böyle şeyler tuhaf değil mi ' diye düsünürken sevinmesi mi yoksa üzülmesi mi gerektiğini bilmiyordu.Sadece Baekhyun'un onu ne kadar önemsemediği geldi aklına.Sınıfa doğru yürümeye devam etti.

'İnsanlar gözlerinin önündeki kişilere aşik olmazken,hiç gormediği birine aşik olmak..Sanki hiç tanımadığın birisini özlüyorsun gibi.Hayallerinde gülüşüne aşık olduğun kisiyi gerçekte görme şansını buluyorsun,ama o kişi hayallerinde ki O'na çok uzak...Sanki iki farklı o var gibi.Ama ikisine de aşık olabilirim. peki ikisini de unutabilir miyim ? Sadece iki saat önce görmüş olmama rağmen nefes alışını görmeyi bile özlerim..Benim hayalim gerçek olmuşken,yıkılmaz üzerime..Eminim...umarım.' diyerek kendini motive ediyordu.Sinifa geldigini fark etti.Sirasina gecmistı,Baekhyun yine sırada yatıyordu,sadece saçlarına bile aşik olabilirdi..Biliyordu.Bilmesine rağmen onu unutmaya çalışmak..Tamamen saçmalık.

I'LL WAİT YOU (EXO-BAEKYEOL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin