Sakura : - Da sigur !
Trecusera deja o luna de cand Sakura venise la scoala si se intelegea bine cu toti colegii . Ma rog , cu aproape toti . Sakura medita cu Naruto dupa ore . Il ajuta la matematica acum .
Sakura : - Deci radical cu 3 si cu 5 impartit la 600 plus 9 fac ...
Naruto [ in gand ] : - Sakura e asa de draguta cand preda mate . Defapt e draguta mereu . E foarte draguta . Al naibii de draguta . Ohhh , doar nu incep sa ma indragostesc de ea . Ohh nu . nuu ... nu se poate .. trebuie sa fiu atent la ...
Sakura : - Naruto , Naruto ma asculti ? Naruto !
Naruto : - Ooh da scuze , ce spuneai ?
Sakura : - Oh Naruto , spuneam ca este egal cu 78 .
Naruto : - Ce e egal cu 78 ? Adica da , da e egal cu 78 !
Sakura : - Habar n-ai despre ce vorbesc , nu ?
Naruto : - Hihi ... mh ... nu prea ... hihi ...
Sakura : - Oh Naruto ... daca continui tot asa , nu o sa prinzi nimic . Te rog , fii atent .
Naruto : - Dar nu pot sa fiu atent la ora cand tu esti asa frumoasa ! Woops ... adica ...
Sakura : - Ahh .. eu ? Asa frumoasa ? ahh .. mh .. df ... poi .. si tu esti dragut ... hh ...
Naruto : - AA .. dragut ? Eu ? Aa ... mf ...
Sakura : - Ah ... poi ... da ...
Naruto : - Multumesc ... nh ...
Amandoi se apropiara incet si incet si aproape si mai aproape si ...
Karin : - OOHH nu pot sa cred ca Sasuke nu ma baga in seamam dar , ha ? Ce avem noi aici ? 2 indragostitii .. hahaha ..
Naruto si Sakura in cor : - Noi ? Indragostiti ? Nuuu ! noi doar exersam la mate !
Karin : - Mdah sigur ! Oare ce o sa zica Hinata cand va afla ca Sakura , cea mai buna prietena a ei era sa se sarute cu Naruto , baiatul ei din visuri ! Blachh ! Cred ca va plange in hohote ! Abia astept !
Naruto : - Termina ! Termina odata !
Karin : - Mdah de parca as termina ! Ii voi spne la Hinata ca ...
POC ! Sakura ii trase o palma la Karin .
Karin : - Nesimtito ! De ce ai facut asta ?
Sakura : - Termina !! Termina sa mai faci pe increzuta ! nu esti tu sefa clasei ! Te crezi cea mai tare din parcare , dar parcea-i goala ! Termina sa ne mai tot ranesti asa ! Daca nu termini , urmatoarea palma nu va fi asa de blanda ! Esti ca o scorpie ! Dar defapt esti o VACA ! O aroganta , ce ii pasa numai de ea , ce nu stie ce e aia afectiune si iubire ! Esti o lasa , o increzuta si o enervanta ! Nu e de mirare ca Sasuke nu te baga in seama ! Normal ! Esti o neinsemnata pentru el !
In mintea lui Karin numai cuvintele lui Sakura ii veneau . ,, Esti o neinsemnata pentru el ! "
,, o neinsemnata pentru el ! " ,, o neinsemnata pentru el ! "
Karin : - Nuuuuuuuuu !! Sasuke ma iubeste ! El ma iubeste !
Si izbucni in plans . Incepe sa fuga . Fuge si tot fuge . Tranti usa dupa ea . Ea fuge si tot fuge . Lovea pe toti in cale si numai cuvintele Sakurei ii veneau in minte . ,, Esti o neinsemnata pentru el ! " ,, o neinsemnata pentru el ! "
Karin : - De ce eu ? De ce tocmai eu ?
Spunea asta in lacrimi . In suvoiuri de lacrimi .