CH 11

1K 70 5
                                    

Va rog mult , nu ma luati la baiate sau injuraturi ca n am mai postat , pur si simplu ... n am mai avut idei .... Sper sa va placa capitolul asta :3

Sakura : - Hinataaa !! 
Hinata : - Lasa-ma-n pace !!!!!!! 

Hinata intra in baie . Dupa cateva secunde intra si Sakura . 

Sakura : - Hinata , imi pare rau ! Imi pare nespus de rau !! 
Hinata : - Lasa-ma-n pace ! Esti cea mai rea prietena pe care o poate avea cineva !!Am avut incredere in tine ! Nu pot sa cred ca ai facut asta ! Erai cea mai buna prietena a mea ! Dar se pare ca nu mai esti ! Esti o hoata , o nerusinata si o nesimtita ! O fata caruia nu ii pasa de ceilalti si isi raneste toti preietenii ! 

La auzul acestor cuvinte , pe fata Sakurei aparu o lacrima . Uite-o si pe a doua , si a treia . In cateva momente fata Sakurei se umplu de lacrimi . 

Sakura : - Ai dreptate ! Tot ce ai zis e adevarat ! Sunt o persoana rea ! O ticaloasa ! nu merit sa traiesc !  Vreau sa mor !! 

Si in acel moment , Sakura fugi si dadu peste Sasuke . 

Sasuke : - Sakura , de ce plangi ? Esti bine ? Ce e cu Hinata ? 
Sakura : - Lasa-ma in pace !!! E numai vina ta !  Din cauza ta eu cu Hinata ne-am certat !! 
Sasuke : - Vina mea ? Tu esti cea care te-ai sarutat cu Naruto ! 

Sakura ii da un pumn in stomac si fugi din nou . Iesi din scoala . Fugea si tot fugea . Nu stia pe unde merge , dar ea tot fugea . Fata ei era plinga de lacrimi de cristal . Fugea pe strada si dadea in toata lumea . Incepu sa strige : 

Sakura : - Lasati-ma in pace !!! Vreau sa moorr !!! 

Toata lumea o credea nebuna . Sakura se trezi in parc . Nu stia ce sa faca , pe unde sa mearga , dar ea tot fuge . Ajunge la un lac . 

Sakura : - Locul perfect ! Locul perfect in care sa ma sinucid ! 

Sakura nu mai sta pe ganduri . Se baga in apa . Se baga tot mai adanc . Si mai adanc . Era sub apa , dar dintr-o data auzi o voce : 

: - Sakuraaa !!! Nu face asta !!! 

Prea tarziu . Era in apa . Nu stia ce sa faca . Inchise ochii si uitase totul . 

Sakura [ in gand ] : - Da ! Mor ! Insfrasit mor !  Macar sper ca unde voi ajunge , va fii mult mai bine .......

Love Born Of Friendship // NaruHina and SasuSaku F.FUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum