Perspectief Inaya.
Het is gewoon die knappe jonge van daarnet hoe heet hij ook al weer? Aah jaa yassine. Hij komt direct oog in oog met mij maar hij focust zich snel terug naar meneer van velde. "Jij bent vast yassine" zegt meneer van velde enthousiast. "Jaa dat ben ik" zegt yassine. "Waarom ben je zo laat?" Vraagt meneer. "Zijn tog je kk zakens niet." Zegt yassine geïrriteerd "Euhh oke stel je zelf is voor." zegt meneer nerveus. "Ughh da ook nog oke luister allemaal ik zeg da maar 1 keer onthoud goed dus ik ben yassine ik ben 20 jaar en ja kowed de rest moeten jullie niet weten." Zegt hij bot en wilt gaan zitten maar ziet dat er geen plaats is en kijkt meneer aan. "Euh jaa ga maar naast inaya zitte" zegt meneer. Hij komt naast me zitten en kijkt me aan ik kijk hem ook even aan en hoor hem dan iets fluisteren in mijn oor "hmm dat is wel toevallig eh misschien zijn we voor elkaar bestemd" zegt hij grijnzend. Ik rol met mijn ogen en focus me op amal en yasmine die me grijnzend aan kijken. "Ughh" zeg ik en zucht. Ik hoor yassine zachtjes lachen en zie aan mijn ooghoeken dat hij me aan kijkt. Ik focus me weer op de les maar voel de hele tijd yassine zijn ogen prikken. "Kun je het goed zien" zeg ik bot en kijk hem niet aan. "Nee niet zo goed" zegt hij en draait mijn hoofd naar zijn kant "perfect." Zegt hij met een grijns en kijkt me aan. Ik rol met mijn ogen en focus me weer op de les. Ik zie nog steeds dat yassine me om de minuut aan kijkt. "Als je me nog 1 keer aan kijkt ga je zien" zeg ik bot. "Oehh eenbeetje pittig wat wilt mevrouwtje doen dan?" Zegt hij met een grijns. "Ben je zeker?" Zeg ik en grijns. "Heel zeker" zegt yassine zelfzekker Owkeyy bitches het is tijd om hem eenbeetje belachlijk te maken. Ik grijns. "Meneeeeerrrrrrrrrrrrrr!!!" Roep ik luidt "jaa inaya?" Zegt meneer. "YASSINE KIJKT ME HELE TIJD AAN EN HET IRRITEERT ME KKR HARD ZEG AAN HEM DAT HIJ MIJ NIET MOET AANKIJKEN VOOR IK ZIJN BOTTEN BREEK." Zeg ik luidt en geïrriteerd. Ik hoor heel de klas lachen en kijk yassine aan die helemaal rood is. Ha ha lekker moest je maar niet zo lang naar mij kijken. Ik kijk iedereen aan en zie dounia vies naar me kijken met jaloezie. Bitch wtf is haar probleem? Skipp. Iedereen focust zich weer op de les ik hoor de bel pak mijn spullen en vertrek met amal&yasmine naar buiten. "En wat gaan we doen?" Vraag ik aan de meisjes "zullen we naar de stad" stelt yasmine voor. Iedereen keurt het goed ik wil net vertrekken maar hoor een bekende stem. "Ik leen haar even meisjes" ik wordt getrokken en draai me om en zie yassine voor me. Ik rol met mijn ogen en vraag wat hij wil. "Ik wil jou" zegt hij lief en kijkt me verliefd aan. Uhm okeh awkward. Na een lange stilte verbreekt hij de stilte en zegt "Ik weet dat dit allemaal veel te snel gaat maar ik ben echt geïnteresseerd en wil je heel graag leren kennen ik weet dat je een goeie meisje bent ik kan het gewoon zien aan jou, jou lach maakt me gek. zegt hij dromerig. De meisjes komen er aan. "Pff wrm doe je zo moeilijk man." Zegt yasmine lichtjes geïrriteerd. "Hier haar numer 0............" zegt amal. Ik kijk haar raar aan maar ben stiekem wel blij dat ze mijn nummer heeft gegeven. Ik zie een brede glimlach op yassine zijn schattige gezichtje. Ik lach automatisch ook. "Oke bedankt" zegt hij aan amal. "Oke doei cute ik bel je vanavond wel." Zegt hij en geeft me een kus op me wang. Ik voel een hele dierentuin in mijn buik. Woow. Wat gebeurd daar tog allemaal? Amal en yasmine gillen hard en zijn blij voor mij. Ik kijk ze raar aan. "Oke genoeg kom we gaan naar de stad." Zeg ik en we lopen naar de station wachtend op de bus. De hele dag ben ik afwezig en denk alleen maar aan de woorden van yassine en die kus op me wang. Pff wat doet die jongen tog met mij. Ben ik verliefd? Neee dat kan niet. Ik ken hem pas. De meisjes lachen hard en schudde mij eenbeetje wakker "Hallooo waar ben je met je gedachtes" vraagt yasmine lachend. "Ik weet het al ze denkt aan yassine en die lieve woorden en die kus op haar wang." Zegt amal plagend. "Oehhh inayaaa is verliefddd inayaaa is verliefdddd" zeggen ze samen. "Hou jullie kkr bek dicht ik ben niet verliefd." zeg ik geïrriteerd. "Jajaaa ik zie het gewoon aan je ogen" zegt amal met een grijns. Oke pff ze heeft gelijk ik ken die jongen pas en ben al gek op hem. Maar dat laat ik even geheim. Om de onderwerp te vermijden vraag ik snel of we gaan eten "jaaaaaa ik heb echt honger kom we gaan eten in de mac." Zegt yasmine kwijlend. "Yeh dikkzakken" zegt amal lachend. We lachen samen en lopen naar de mac. Bij de mac aangekomen bestellen we 6 menu's van vis. Omdat de brugers zo klein is gaan we allemaal 2 eten. We bestellen nog alle 3 een mcflurry en zoeken een plaats waar we ons eten lekker kunnen op eten. We gaan zitten en kletsen gezellig. Tot dat ik een meisje sletterig zie lachen en kijk wie het is. Het is net alsof ik dounia zie. Ik kijk beter en zie dounia. Ughh. Ik ben heel nieuwsgierig en kijk met wie ze is. O M G. zie ik het nu niet goed of is het gewoon...
----------------------------------------------------------
Hmmm wie heeft inaya gezien in de mac??//wat vinden jullie van mijn boek?
Om het eenbeetje makkelijker te maken heb ik een foto van yassine. (omslag)
JE LEEST
C'est la fucking vie.
RomanceHeey mensen. Leuk dat je op mijn boek hebt geklikt. Dit is mijn 1ste boek en ik doe echt mijn best om er iets leuks van te maken. Het gaat over een dood normaal meisje die haar laatste jaar school probeert af te maken. Maar er gebeurt veel meer dan...