Deel 05

78 11 6
                                    

"Inayaaa.." Probeert hij te zeggen "NEEE NIKS TE INAYAA OP DONDEREN!!!!" Zeg ik en doe mijn oordopjes terug in mijn oren en kijk uit het raam. Ondertussen kijkt heel de bus mee maar schijt het moet. Ik zie dat hij teleurgesteld naar me kijkt en ergens anders gaat zitten. Auwtch. Het doet me pijn om hem zo te zien door mij. Ik denk goed na en sta op. "Sorry ik wordt bedreigd om het met jou uit te maken." Zeg ik en sta voor hem. "DOOR WIE?!" Zegt hij en kijkt boos. "Doe rustig. Kom na school naar een parkje achter school dan vertel ik alles." Zeg ik en stap af wanneer ik zie dat ik er ben. Ik loop naar yasmine en amal die kletsen op de bank. Ik ga naar hun toe en zit naast hun. "Heeey bitchhh." Zegt amal blij. Ik kijk haar aan en begin te huilen. "Euh wow heb ik iets verkeerd gezegd??" Zegt amal geschrokken. "Pff nenee je hebt niks verkeerd gezegd maar ik moet jullie echt iets vertellen." Zeg ik en veeg mijn tranen weg. Ik vertel heel het verhaal. "WIE TE FUCK IS DIE FLIKKER?" Zegt yasmine boos. "ALS IK WEET WIE DAT IS EH DAN IS DIE NOG LANG NIET JARIG." Zegt amal ook boos. "Meisjes rustig ik ga gewoon doen wat die gene zegt en afwachten ik wil niet in de problemen komen." Zeg ik en kijk voor mij. We kletsen nog eenbeetje tot dat het wordt verstoord door de bel. We lopen naar binnen maar amal zei dat ze even nog snel iets moet doen. Toen ik vroeg wat zei ze gewoon iets. Ik voelde een rare gevoel. ik negeerde het en stap de klas binnen met yasmine.

Perspectief amal

"Euhm meisjes ik moet nog snel iets doen ik kom later." Zeg ik. "Wat ga je doen?" Vraagt inaya nieuwsgierig. "Gewoon iets." Zeg ik in de hoop dat ze niet door gaat vragen. Gelukkige negeerde zij het en zijn ze weg. Eigenlijk ga ik naar yassine hij roept me. We gaan ergens staan op school waar niemand ons kan zien. "Ja wat wil je?" Vraag ik en kijk yassine aan. "Ik wil dat je die onbekende nummer gaat sturen naar mij via inaya haar telefoon maar dan stiekem en verwijder het direct." Zegt hij. "Heuh waarom?" Zeg ik nieuwsgierig. "Ik moet weten wie het is want ik hou echt veel van inaya en ik wil niet dat onze relatie wordt verpest door een of ander klootzak die het ons niet gunt." Zegt hij in de hoop dat ik gewoon oke ga zeggen. "Pff maar als ze het door gaat hebben?" Zeg ik. "Neee het gaat je lukken ajb doe het voor mij en inaya." Zegt hij smekend "okeee" zeg ik zuchtend. "Yesssss dankje je bent de beste!!" Zegt hij en knuffelt me van de blijdschap. "Euhh laten we het hier nooit meer over hebben." Zegt hij awkward en krapt op zijn hoofd. "Hahahaa is nie erg." Zeg ik lachend en loop weg. "DOE JE BEST." Roept hij nog en wacht 5 minuten buiten zodat het niet toevallig is da ik en yassine samen de klas binnen komen. Ik loop de klas binnen. "Zo zo waar was onze mevrouwtje amal." Vraagt mijn leerkracht. "Hou je bek ik kom gewoon even 10 minuten te laat en je maakt nu al een drama." Zeg ik geïrriteerd en neem plaats achter yasmine en inaya. "Waar was je zo lang?" Vraagt inaya en draait haar om. "Ah ik was gewoon even iets aan het doen." Zeg ik mompelend. "Hmm." Zegt ze ongeloofwaardig en draait haar om.

Perspectief yassine

Ik heb net gesproken met amal en zij gaat voor mij die nummer fiksen ik hoop dat het haar gaat lukken want ik wil inaya echt niet kwijt. Ik hou van haar sinds de 1ste keer dat ik haar zag. Ze is een diamant en diamanten laat je niet zomaar achter. Maar als ik weet wie haar zo bedreigd eh die gaat spijt krijgen dat zijn ouders het ooit hebben gedaan met elkaar waardoor hij is geboren. Maar inaya zei dat ik rustig moet blijven dus ik ga luisteren naar mijn vrouw. Jaa zoals jullie horen mijn vrouw. Want na dit gedoe ga ik haar hand vragen. Want ik zie echt een toekomst met mijn inayatje.❤Oke het is tijd om naar binnen te gaan. Ik stap naar mijn lokaal en zie inaya verbaasd kijken. Ik hoop maar dat ze niks door heeft want als ze weet wat ik ga doen dan gaat ze me sws tegen houden. "Dat is toevallig mevrouw amal was ook al te laat net 5 minuten voor meneer yassine." Zegt meneer met een grijns. "Hou je kkr bek voor ik je tanden er uit slaag." Zeg ik boos sebiet gaat inaya iets door hebben. "Je taal jonge man! Ga je maar melden bij de directeur en amal ga jij ook maar." Zegt meneer boos. "Wtf heb ik gedaan a misvormde peer ??" Zegt amal geïrriteerd. "HAHAHAHAH LEKKER JE HEBT NIKS GEDAAN EN JE MOET ER OOK UIT." Zeg ik en lach. Ik zie inaya jaloers kijken. Ik stop direct met lachen. Ze mag niet te ver denken. "Ga er nou maar uit!" Zegt meneer. "Jou moeder a klootzak." Zegt amal boos en ik zie haar iets pakken van inaya haar tas. Ik hoor haar iets fluisteren in inaya haar oor en zie inaya knikken. Hmm wat zeggen ze? "Ladies first." Zeg ik en maak de deur open. "Hou je bek gewoon." Zegt amal en rolt met haar ogen. Ik zie dat inaya nog steeds jaloers naar ons kijkt. Ik ga snel naar buiten om die zielige hoofd niet meer te zien. "Oke hier de telefoon van inaya." Zegt amal blij. "Yes hoe heb je die gekregen?" Vraag ik. "Ik zei gewoon aan inaya dat mijn telefoon plat is dus ik effe die van haar ga gebruiken en ze vondt het goed." Zegt ze trots. "Perfect." Zeg ik en pak de telefoon en zoek een onbekende nummer. "Gevonden." Zeg ik. "Perfect stuur het door naar jou en verwijder het zodat ze het niet gaat zien." Zegt amal en kijkt mee op de telefoon van inaya. "Oke klaar kom we gaan bellen." Zeg ik en bel en doe het telefoon op luidspreker zodat amal mee kan luisteren.

Ik: Hallo?
Onbekende nummer: en jij bent??

Amal hangt direct op. "Wtf doe je?!!" Zeg ik boos. "Ik weet al wie het is." Zegt ze met grote ogen.

-----------------------------------------------------------

Hmmm wie denken jullie dat het is?
En niet vergeten om een stem achter te laten alvast bedankt💋.

C'est la fucking vie.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu