Onbekende nummer: praat ik met inaya?
Ik: euh jaa met wie spreek ik?
Onbekende nummer: sorry inaya het was mijn bedoeling echt niet om jou te kwetsen. Je hebt me gewoon verkeerd begrepen.
Owh het is yassine. Mijn hart breekt na dat ik zijn stem heb gehoord hij wilt nog iets zeggen maar ik hang op. Tranen stromen naar beneden. "Wie was het?" Vraagt souhail awkward. Owjah die kus. Ik negeer het en loop naar boven ik hoor nog een paar keer mijn naam maar negeer het. Ik spring op mijn bed en laat mijn tranen zijn eigen gang gaan. Pff waarom ik? Eerst komt yassine in mijn leven en breekt me al direct. En dan nog souhail mijn fk beste vriend die me kust. Het voelde zo goed. maar waarom voelde het goed? En waarom deed hij dat? Voelen wij iets voor elkaar? Sinds wanneer? Pff zoveel vragen maar geen antwoorden. Tranen blijven stromen. ik hoor de deur dicht gaan. Souhail is weg. Zonder moeite te doen. Zonder te vragen of het wel goed gaat met mij. Pff. Ik denk aan alles. Ik denk aan die kus. Maar ook aan die woorden van yassine. Wat bedoelt hij met "je hebt me gewoon verkeerd begrepen." IK WORDT GEK ! Na uren lang hebben nagedacht pak ik mijn telefoon. Ik wordt vol gespamt door amal en yasmine en een onbekende nummer. Ik open als eerst de onbekende nummer.
Onbekende nummer: Inaya ik ben serieus Onbekende nummer: je hebt me gewoon verkeerd begrepen.
Onbekende nummer: Inaya mij niet negeren.
Onbekende nummer: Ik hou van jou.
Onbekende nummer: Ik wil alleen jou.
Onbekende nummer:Pff inayaa😩
Onbekende nummer: Reageer ajb.
Onbekende nummer: Pff dan niet.Het is yassine. Ugh. Ik laat hem op blauw en blokkeer hem. Ik maak amal haar berichten open en kijk wat zij zegt.
Amal: Inaya hoe gaat het?
Amal: Inayaaaa ben je er??
Amal: Hallooooo
Amal: inaayaaaa
Amal: Heeeeee
Amal: Jsizoaoaa
Amal: Hdjjzk
Amal: pouha
Amal: Doizuzj
Amal: Dan niett Ik kom nu naar je huis ben er binnen 5 minuten.
Ik: neee hoeft niet het gaat goed met mij ik wel effe alleen blijven ajb je hoeft niet te komen ik spreek je morgen.
Amal: ben je zeker?
Ik: heel zeker Ly x
Amal: Ly2❤Ik laat haar op blauw en reageer op yasmine.
Yasmine: inaya gaat het goed?
Yasmine: hou je sterk.
Yasmine: je weet dat ik er voor je ben eh.
Yasmine: vertrouw op Allah alles komt wel goed.
Yasmine: ga een lekkere lange douche nemen en doe de wassing en ga dan bidden en bedank Allah voor alle tijde.
Yasmine: weet dat ik van je hou❤
Yasmine: alles komt goed schat.
Ik: danku schat alles gaat goed met mij ik wil gewoon even alleen blijven en je hebt gelijk je bent de beste x
Yasmine: graag gedaan ik hou van jou!❤
Ik: ik ook van jou.❤Ik leg mijn telefoon neer en loop naar mijn kast toe ik pak een andere ck set een trainingspak van Marokko. Ik loop de douche in en draai te kraan open en was mijn lichaam. Na drie kwartier draai ik de kraan toe en pak mijn handdoek en droog me af. Ik doe dan mijn kleren aan en doe mijn haar in een hoge staart. Ik loop naar mijn kamer en pak mijn gebedskleding en gebedsmat en begin met bidden. Ik lees nog een paar bladzijdes van de mooie quran boek. Wauw. Wat is mijn geloof tog mooi Ma Sha Allah. Ik pak mijn telefoon en loop naar beneden en begin met het avond eten. Ik ontvang een bericht van mijn moeder
My Number One.👸: ik kom binnen een half uur wil je al eten klaar maken schat?
Ik: ik ben al klaar de eten zit in de oven.
My Number One.👸: je bent de beste!❤love you
Ik: Love youu tooo❤Ik ga op de bank zitten en wacht tot mijn eten klaar is. Ik hoor de deur bel en maak open. Het is safouan. "Ewaa kleintje heb je eten gemaakt?" Zegt hij en loopt naar binnen. "Jaa maar we moeten wachten op mama en papa." Zeg ik en loop naar de keuken en kijk of de eten klaar is. Nog een kwartiertje ongeveer. "Wanneer komen ze?" Vraagt safouan en komt de keuken binnen. "Mama komt binnen een kwartiertje en papa gewoon zoals alijd om 8u." "Is goed ik ga effe een snelle douche nemen." Zegt hij en loopt de trap op. Ik ga weer zitten op de bank met mijn telefoon in mijn handen. Ik hoor de deur bel. Ik maak open en zie mijn moeder. "Salam bnti." Zegt ze en komt naar binnen. "Salam yema." Zeg ik. "Is het avond eten al klaar?" Vraagt ze en loopt de keuken binnen. "Owjah ik denk van wel." Zeg ik en maak de oven open. Het is klaar. Ik pak drank en leg het op de tafel en dek nog de tafel. Ik roep safouan naar beneden. Hij komt fresh naar beneden en neemt plaats naast mij. We beginnen met eten. "Gingen wij niet wachten op papa?" Vraagt safouan na een dodelijke stilte. "Hij zei dat hij een beetje later komt er is namelijk fille." Zegt mijn moeder en eet verder. Na lekker hebben gegeten ruim ik alles op en was nog af. Safouan is naar buiten. Ik en mijn moeder pakken allerlei lekkernijen en ploffen neer op de bank. We kijken samen onze serie op Netflix. Namelijk La Casa De Papel (AANRADER !!). Na een paar afleveringen hoor ik de deur bel. Ik loop naar de deur en maak open. Het is mijn vader. "Salam aba." Zeg ik en geef hem een kus op zijn hoofd. "Salam bnti." Zegt mijn vader en loopt naar binnen doet zijn schoenen uit en zijn vestje. "Is er eten?" Vraagt mijn vader en loopt de keuken binnen. "Jaa." Zeg ik en pak een bord en leg het eten op de bord. Ik dek de tafel en leg drank op de tafel. Mijn vader schuift aan aan de tafel en begint gulzig te eten. Ik ga terug naar de woonkamer en kijk mijn serie verder met mijn moeder. Na een kwartier hoor ik dat mijn vader op staat en wilt opruimen. Ik loop naar de keuken. "Aba laat gewoon ik doe het wel ga maar lekker uitrusten je bent moe na al dat werk." Zeg ik en ruim de tafel op. "Shokran bnti." Zegt hij en loopt de woonkamer binnen. Ik was nog af en droog alles af. Ik loop naar boven en doe mijn avond routine. Dat bestaat uit de wassing, bidden, mijn make up er uit halen en comfortabele pyjama setje aandoen. Ik kruip mijn bedje in en denk weer aan alles. Pff ik ga souhail bellen ik wil weten wat er nu is tussen ons. Ik pak mijn gsm en bel hem. Heuh? Hij hangt op. Ik probeer nog is en hij hang weer op. Wat denkt hij wel niet eerst kom je me zoenen en dan ga je me lekker negeren? Denk het niet fake ass bitch. Ik bel nog is maar het lukt niet. UGHH. Heeft hij mij nu echt geblokkeerd? Tranen stromen naar beneden. Pff ik ben zo gevoelig geworden echt niet normaal. Na uren hebben gehuild in mijn bed sta ik op en loop naar de spiegel. Mijn ogen zijn helemaal rood en heb wallen. Ik doe heel veel make up op. Style mijn haar en loop dan naar mijn kast. Ik pak een doorzichtige trui en een legging met gaatjes en een jeans met gaatjes en zwarte hakjes.(omslag) ik deblokkeer yassine en bel hem.
Yassine: inaya?
Ik: ik zie je binnen 5 minuten voor mijn deur met een auto.
Ik: ik stuur je zo mijn locatie.Ik haak af en wacht niet op een antwoord en stuur per direct mijn locatie naar hem. Na een paar minuten hoor ik getoeter. Ik maak het raam open en spring er uit. Auw dat deed pijn. Ik kijk snel rond of er iemand is. Niemand dus. Ik stap snel in. "SNEL GOO." Zeg ik en kijk niet naar hem. Hij start meteen de auto en scheurt de straat uit. "Wat heb je aan en naar waar gaan we?!" Zegt hij en kijkt me vol woede aan.
----------------------------------------------------------
Hmmm naar waar wilt inaya gaan? Dat zien jullie allemaal bij de volgende deel.
Vergeet geen stem achter te laten en reageren mag altijd !!🤗
JE LEEST
C'est la fucking vie.
RomanceHeey mensen. Leuk dat je op mijn boek hebt geklikt. Dit is mijn 1ste boek en ik doe echt mijn best om er iets leuks van te maken. Het gaat over een dood normaal meisje die haar laatste jaar school probeert af te maken. Maar er gebeurt veel meer dan...