Już od dłuższego czasu chłopak nie dostawał znaku życia od tego człowieka. Postanowił więc pójść do Yoongiego, bo jeśli są u niego jakieś kamery to od razu by zobaczył co chłopcy mówią, a u starszego na pewno ich nie ma.
14:10
Kuczek : Hyung idę do ciebie
Kuczek : bo musimy pogadacć w 4 oczy
Kuczek : będę za 10 minutYoongiś : okej
Yoongiś : czekamOdczytano
Nim nastolatek wyszedł z domu jego telefon zadzwonił informując go o nowej wiadomości.
14:11
Nieznany : Gdzie się wybierasz?
Odczytano
Rozejrzał się, ale nic nie przykuło jego uwagi. Nie wiedział czy odpisać mu gdzie idzie. Bo skąd miałby wiedzieć czy ten psychol byłby skłonny na przykład, pójść za nim i dorwać jego przyjaciela.
Po drodze dostał jeszcze parę wiadomości, ale dopiero ostatnia sprawiła, ze przystanął przed furtką Yoongiego.
Nieznany : odpisz
Nieznany : o coś się spytałem!
Nieznany : Tak będziemy się bawić?
Nieznany : Dobrze
Nieznany : jeśli w tym momencie jesteś przy domu Yoongiego to wiedz, że wiem gdzie on mieszka i znajdę sposób by dowiedzieć się czy tam jesteś.Króliczek : To już nawet z domu nie mogę wyjść?
Nieznany : oczywiście,
Nieznany : że nie możesz
Nieznany : a przynajmniej nie bez napisania gdzie idziesz, z kim, co będziecie robić i o której wrócisz do domuKróliczek : Co ty mój ojciec, że chcesz bym ci się spowiadał?!
Nieznany : jeśli chcesz mogę być twoim Tatusiem :*
Króliczek : przestań
Nieznany : nie będziesz pisał mi co mam robić słodziutki
Odczytano
Jungkook postanowił zadzwonić do Yoongiego by nie tracić czasu na pisanie wiadomości. Chciał z nim iść do ich ulubionego miejsca, gdzie nikt raczej się nie zapuszcza.
- Co jest młody?
- Hyung wyjdź już, bo pójdziemy na nasze ulubione miejsce.
- A czemu tam idziemy? Mieliśmy być u mnie.
- Nie możemy. Okazało się, że ten psychol wie gdzie mieszkasz.
- A skąd do cholery wiedział, że gdziekolwiek wychodzisz!
- Nie wiem Hyung
- Dobra już ide
- pa
Czas rozmowy 01:01
CZYTASZ
Hinagiku || Taekook || Zawieszone
Fanfiction"2:45 [nieznany] króliczku jak ty seksownie śpisz. [nieznany] chciałbym zobaczyć cię w króliczych uszkach i ogonkiem, który sam bym ci wsadził w ten seksowny tyłeczek. nie odczytane'' Osiemnastoletni Jeon Jungkook zmaga się z natretnym czlowiekiem...