07:30
Króliczek : Miałem ci wysłać moje zdjęcie
Króliczek : ale nic za darmoPsychopatycznyHyung : co mam zrobić by je dostać?
Króliczek : odpowiesz na moje pytania
Króliczek : proszę?PsychopatycznyHyung : jak tak ładnie prosisz to aż grzech odmówić
PsychopatycznyHyung : dajesz małyKróliczek : 1 jak masz na imię ?
2 gdzie mieszkasz?
3 ulubiony kolor?
4 styl?
5 masz zwierzę?
6 co we mnie lubisz?
7 gdzie pracujesz?
Jak na razie tyle chce wiedziećPsychopatycznyHyung : 1 na razie jestem twoim Hyungiem
2 Busan
3 czerwony
4 elegancki, ale i też modny
5 króliczka :*
6 całokształt
7 jestem modelem kochanieKróliczek : och...
Króliczek :PsychopatycznyHyung : czemu zakryłeś twarz?
Odczytano
08:45
Króliczek : Bo tak. -.
A tak w ogóle to teraz nawet się nie waż do mnie pisaćPsychopatycznyHyung : A to niby dlaczego?
Króliczek : Bo jestem w szkole?
PsychopatycznyHyung : Nie obchodzi mnie to?
Króliczek : ;_; dzięki
Króliczek : bo cię zablokujePsychopatycznyHyung : a tylko spróbuj, a wiedz, że przyjdę po ciebie do szkoły
Króliczek : no dobra, dobra
Króliczek : idę na lekcjeOdczytano
Nastolatek miał już dość. Sprawiał pozory wyluzowanego, ale tak naprawde za każdym razem gdy miał mu odpisywać, ręce trzęsły mu się niemiłosiernie. Dobijał go fakt, że nic o tym człowieku nie wie. Oczywiście pomijając te pare pytań. Cały czas chodził z głową w chmurach, wymyślając coraz to nowsze pytania na które prawdopodobnie nigdy nie dostanie odpowiedzi. Chciałby porozmawiać z Yoongim albo z Jinem, ale obaj chodzili już na studia i nie mają już tak dużo czasu.
Gdy tak siedział na lekcji sztuki wpadł na genialny pomysł. Wszytko zaczęło sie od imprezy na której był. Ta domówka była u Nama. Wiec Nam na pewno zna chłopaka co do sypał mu coś do soku i ukradł jego numer. Postanowił, że po lekcjach podejdzie do niego i z nim o tym pogada. Po tych rozmysleniach skupił sie wreście na toczącej lekcji, ale nie na długo. Chwile coś pobazgrał po zeszycie gdy nagle poczuł wibracje w kieszeni spodni. Wyjął dyskretnie telefon by odczytac następna wiadomość od nieznajomego.
CZYTASZ
Hinagiku || Taekook || Zawieszone
Fanfiction"2:45 [nieznany] króliczku jak ty seksownie śpisz. [nieznany] chciałbym zobaczyć cię w króliczych uszkach i ogonkiem, który sam bym ci wsadził w ten seksowny tyłeczek. nie odczytane'' Osiemnastoletni Jeon Jungkook zmaga się z natretnym czlowiekiem...