→29←

433 37 5
                                    

- Dajcie mu się napić co? - wykrzyknął zdenerwowany Nam, wywijając przy tym butelką wina.
- Oszalał... Oszalał jak nic. - wyszeptał lekko wstawiony, aczkolwiek myślący, Jin.
Chwiejnym krokiem do pokoju wkroczył Yoongi, krzycząc : Polać mu!
I tak właśnie Jungkook po raz pierwszy wypił pół butelki wina dla dorosłych! 
Szczerze, nie był to najlepszy pomysł chłopaków, gdyż okazało się iż młody upija się na smutno!  Na poczatku było wszystko fajnie, śmiali się, śpiewali, tańczyli... Znaczy się, turlali się. Do czasu.
- ... Wiecie, on mnie chce tylko wykorzystać!  Chce moje biedne seksowne ciało. Nic po za tym. A moja dusza?!  A serce?! - bełkotał głośno wstawiony nastolatek, a reszta uwarznie wysłuchiwała jego biadolenia. Yoongi po długich i męczących,  dla niego i upojonego alkoholem mózgu, przemyśleniach postanowił się wtrącić.
- Przestań pieprzyć!  Po chuj mu twoja dusza, nie może jej ani sprzedać, ani nic. A z sercem i ciałem to już inna bajka. Zostanie milionerem!
- A ten tylko o pieniądzach... Przecież jest modelem to już ma hajsu jak lodu. - wykrzyczał Nam i palnął Jina by też dodał swoje trzy grosze. Najstarszy tylko westchnął i spytał się najmłodszego.
- A lubisz go tak w OGÓLE, że tak mówisz?  - i to przelało czarę goryczy, chłopak rozpłakał się na dobre nie mogąc sie zdecydować. Czy go nienawidzi czy może jednak go lubi. Postanowił się przekonać pisząc do niego.

01:40

Króliczek : Hying... Luvisx mnie?  Czy moxe chcesz tylko mohe cialo? ¿?

ZboczonyTae : czy ty jesteś pijany młody człowieku?

Króliczek : odpowuedz na mije pytanoe!! "!

ZboczonyTae : nie będę pisał z pijanym dzieciakiem

Króliczek : a szo cię to obchodzi?!  Odpowiefz! "

ZboczonyTae : twoje ciało jest bardzo kusząca opcją 😏😏

Króliczek : Czuli jednak... Yoingi miał tacjr 😭😭

ZboczonyTae : ale o co chodzi?

Króliczek : nje odfam ci mohego serdusxka i płuc!  Po mkim trupie!

ZboczonyTae : C o?

Nie odczytano

02:00

Ślicznychłopiec : Wutaj nirznajomy

Nieznajomy : Ocho moja przyszła kruszyna do mnie napisała 😏

Odczytano

Cześć ♡ Przychodzę dziś do was z nowym rozdziałem ^^ taki prezencik na święta.
A tak po za tym... Jesteście pojebani XD stukneliście 2k pod tym FF 😨
Ajm szok :D nie no,  dziękuję wam z całego serduszka, że kto kolwiek chcę to czytać ♡ Jeszcze chciałabym wam życzyć Zdrowych i wesołych świąt Kochani ♡ Bawcie się i na jedzcie się do syta oraz wypocznijcie ♡
"Widzimy" się  w przyszłym roku 🤞🏻

Hinagiku || Taekook || ZawieszoneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz