??Soru İşaretleri??

123 4 1
                                    

Ne ara uyandın sen? Hatta ne ara bu kadar enerjik oldun? Komada kalan insanlar yorgun ve bitkin olurken sen?

X:Sana diyorum! Hey! Kimsin sen!

Ne desem ki? Allah'ım kız gitmek isterse? Ya giderse?

X:Ya kıt mısın? Kimsin diyorum? Ben nasıl geldim bu lanet yere!

Lanet yer demesi beni sinir etmişti.

Ali:Ben Ali. Komiser Ali Toprak. Seni boğulurken bulmuştum. Buraya getirmiştim.

Kız biraz yumuşamış gibi görünüyordu ve biraz da endişe dolu bakışlar.

X:Nasıl? Ya annem beni merak etmiştir. Yarım saate gelirim demiştim. Hi! Murat'ta su almaya gitmişti. Şimdi heryerde beni arıyordur. Ali Asaf bey beni evime götürür müsün?

Ali Asaf? Ve bu kız zamanın farkında değil?

Ali:Ali Asaf değil Ali.

X:Ha bu arada ben Deniz. Deniz Cemre Derinoğlu.

Ali:Memnun oldum Denizcim ama seni evine götüremem.

Deniz:A-a o niyeymiş?

Ali:Çünkü benim seni bulalı yaklaşık 4 ay oldu.

Murat

Serkan aniden odama dalmıştı. Noldu dememe kalmadan

Serkan:Kardeşim bugün çıkıyorsun!

Murat:A-anlamadım?

Serkan:Kardeşim günün dolmuş. Yani özgürsün!

Sevinçle ayağa kalkıp Serkana sarıldım. Demek kurtuluyordum buradan.

Serkan:Hadi kardeşim eşyalarını toplayalım.

Murat :Serkan.

Serkan bana baktı

Murat:Barışın yanına gidelim.

Barış

Annemlerle beraber ablamın kaybından sonra Bodruma taşınmıştık. Ve taşınalı yaklaşık 2 ay olmuştu. Birsürü arkadaşlarım olmuştu. Kader, Meral, Güney, Songül Serdar ha bide en yakınım Ali. Ali içlerinde en yakınımdı. Sırdaşım. Dostum. Ben böyle düşüncelere dalmışken Meral beni dürttü.

Meral:Şşş hey Barış!

Barış:He? Noldu?

Kader:Ay bunun baya içi geçmiş

Meral:Ya şey diyoruz Ali yemek yapmıştır. Songüllere geçek mi?

Kader:Bak mızıkçılık yapma ha!?

Barış:Olur.

Meral kol saatine bakıp

Meral:Abov saat baya geçmiş hadi hadi.

Hepimiz Alilerin evine doğru yola koyulduk...

Ali

Deniz şok bakışlarla bana bakıyordu.

Deniz:N-ne demek 4 ay? Ali Asaf bey siz benimle dalga mı geçiyorsunuz! Ne 4 ayı! Ya sen beni 4 ay boyunca bu iğrenç evinde mi tuttun! Bide komiser olacaksın!

Ali:Bana bak 1 benim evim çirkin falan değil! 2 Ali be Ali! Ali Asaf değil! Sadece Ali! 3 ben işimi gayet iyi yapıyorum!

Deniz beni itekleyip odadan çıktı. Bende peşinden gittim. Ama Deniz hiçbir yerde yoktu. Nerde lan bu kız! Allah'ım çıldırıcam. Bütün odalara tek tek bakmaya başladım. Yoktu! Bakmadığım nere vardı ki. Dışarı çıkması imkansız. Kapılar kilitli. Ha? Bodrum katı. Mutlaka orda olmalı. Bodrum katına inip etrafa bakınmaya başladım.

Son Nefesim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin