Üzenet
Oh Sehun szemszöge
*Április 12*
Szülinapom van. De Ő még mindig nem köszöntött fel. Mondjuk az M tagok közül Yifanon kívül senki sem írt. Mégis... Ő a legjobb barátom. Legalábbis mindenki csak erről tud. Egyedül a Chanbaek páros tud arról, hogy belé szerettem. Lépni se merek felé, mert félek, hogy visszautasítana és tönkre tenném a barátságunkat. Azt tudom, hogy ő teljes mértékben homoszexuális. Valamikor elmondta nekem. Én is az vagyok, azonban azt hazudtam, hogy biszex vagyok és a lányok jobban érdekelnek. Hogy miért? Először én vállaltam föl magamat és kétségbe voltam esve, hogy mit reagálna. Nem akartam azt hazudni, hogy hetero vagyok, ezért csak félig hazudtam neki. Azt se mertem megkérdezni, hogy bejön-e neki valaki...
- Mindenki közül a szülinaposnak van a legszarabb hangulata. - ült le mellém Baekhyun.
- Mert a szerelme nem írt neki. - sóhajtott fel drámaiasan Chanyeol, miközben leült párja mellé.
- Hülye! - csapott a tarkójára Baek.
- De komolyan! Tortát ettünk és Bubble teát ittunk! Az ajándékaid is elképesztően szuperek! - számlálgatta az ujjain Chanyeol az érveket. - De persze neked csak két szó hiányzik egy embertől... - rázta a fejét.
- Valamivel el kéne ütni az időt. - ötletelt Baekhyun.
- Szerezzünk autót! - mosolygott Yoda. Először egyikőnknek se esett le a poénja, aztán párja ismét egy tockossal díjazta humorát. - Áu! Ne bánts! - húzta fel lábait, átölelte azokat és térdei fölött kukucskált ki. Megeresztettem egy halvány mosolyt a látvány miatt.
- Tényleg! Minseok hyungtól kaptál egy játékot Ps-re, nem? - fordult felém Baekhyun, ami szerelmének nem tetszett, mivel most nem rá figyelt, ezért bökdösni kezdte Byun vállát.
- De. - bólintottam, miközben figyeltem, ahogy Baek megfogja Chan ujját és hátrafelé hajlította.
- Áu. Áu. Áu. Áu! Elég! Baekkie, elég! Kérlek. - könyörgött, mire a másik elengedte és ő mellkasához szorította a kezét, majd puszikat adott rá, mintha egy babáját bántották volna.
- Akkor fejezd be, létszíves. - nézett rá párja.
- Jó. - tette föl a kezeit. - Amúgy annak a játéknak a neve Until Dawn és rohadt jó az egész. - csillogtak izgatottan a szemei.
- Öhm... oké, akkor játszunk azzal. - néztem rá furán. Chanyeol felpattant a kanapéról, elsprintelt és egy játékkal tért vissza.
- Ez egy egyszemélyes játék és mivel te kaptad, nálad lesz a konzol, mi pedig próbáljuk nem szétröhögni magunkat rajtad. - húzódott széles mosolyra a szája.
- És ha felváltva játszanánk? - hagytam figyelmen kívül a mondandója másik felét.
- Az is egy jó ötlet. - bólogatott egyetértően Baekhyun.
- Jó, legyen. - tette fel a kezeit Chanyeol. - De te kezdesz! - nyomta kezembe a kontrollert. Már nem tudom, hány órája játszhattunk, mikor Chanyeol megszólalt, hogy körülbelül innentől kezdve lesznek az ijesztőbb részek. Tehát most már talán megijedhetek, mert eddig semmi sem volt olyan rémisztő. Azt viszont éreztem, hogy Baek remegett.
- Valaki nagyon fél. - nevettem rajta.
- Ez nem vicces! Nem tehetek róla, hogy én kevésbé bírom ezeket a-á! - sikított fel Baekhyun és az éppen játszó Chanyeol ölébe fészkelte magát. Elvettem Chantól a játékkonzolt és tovább játszottam, miközben hallgattam Yoda sutyorgását, ahogy nyugtatni próbálta a törpét. Egy idő után abba maradtak a suttogások és ezeket felváltotta a csókok hangja. Esküszöm, hogy nem voltam ideges! Csak próbáltam a játékra koncentrálni így erősebben nyomkodtam a gombokat. Azonban ott már elszakadt a cérna, mikor halk sóhajtozásokat és Baekhyun nyöszörgéseit is hallottam. Felálltam a kanapéról, ledobtam melléjük a konzolt, majd a konyhába mentem egy sörért. Luhan még mindig nem írt. Ezek meg éppen baszni akartak mellettem. Áh, rohadtul nem vagyok ideges! Tök nyugodt vagyok! Ezt az is igazolja, hogy véletlen összenyomtam a sörös dobozt és most takaríthatok.
YOU ARE READING
Kpop One Shots[Hun]
RandomElső novella/one shot írva és publikálva: 2018 nyár, 5. könyvem Sziasztok! Ebben a könyvben több bandából is előfordulnak majd párosok. Esetleg olyan is, hogy két bandából alkotunk majd egy új párost.^-^ És igen, mint az előző mondatomból is kiderül...