Şimdi bazıları düşünebilir ki "sende her şarkıyı karlie'ye bağlıyorsun." pekâlâ, şu ana kadar ki tüm şarkıları unutun öyleyse çünkü dbm'nin bir erkek için veya joe için olma olasılığı bir yıl içinde ışınlanmanın bulunma olasılığına denk diyebilirim.
Benim için albümde Taylor'ın ciddi anlamda Karlie'yi anlattığı en iyi şarkı. O zaman hemen analize geçiyorum.
Bir önceki bölümlerde Taylor ile Karlie'nin Big Sur Road gezisinden mahsetmiştim. Karlie bu gezi hakkında İnstagram'da şunu atmıştı.
Papatyanın üzerine direk Taylor'ı etiketlemiş. 🤭🌼
Ve Karlie bu gezi boyunca sarı papatyaları saçından hiç çıkarmadı zaten neredeyse.
her an o papatya orada. ve artık bu da bence aralarında bunun sembolleşmesini ya da özelleşmesini sağlamış benim düşünceme göre.
Taylor'ın el yazısından Don't Blame Me;
"Bir zamanlar zehirli sarmaşık iken şimdi senin papatyanım." Şurada papatys yazısının üzerindeki papatya çizimi direk olarak Karlie'nin biricik papatyasının aynısı zaten.
Taylor Karlie'nin papatyası. Kulağa bile o kadar narin geliyor kiSonra Karlie'nin Taylor'ın ismini kumsala yanlış yazması...
Ve şarkının sözlerinde ki "Benim adım sen ne istersen/neye karar verirsen o." demesi.
Yani daha ne desin bilmiyorum
"Senin için zarafetten düşerdim."
Taylor ile Karlie'nin öpüştüğü resimler ortaya çıktığında her yerde haberler şöyleydi "İyi kızımız zarafetten düştü." "Taylor Swift zarafetini bir kenera bıraktı." yani medyanın gözünde öyle bir prensesleşmiş ve melekleşmişki en ufak yanlışında Taylor artık melek değil triplerine giriyorlar. Ki bu yanlış değil.Şarkının sözlerinde "Trip of my life" diyor. Bence bunu hiç açıklamama bile gerek yok. Direkt gezi ile bağdaştırıp kullanmış. benceee