Hoofdstuk 2

17 0 0
                                    




          

Saboteur P.O.V

Daar zat ik dan, alleen op mijn kamertje. Hoe ging ik dit aanpakken, en wanneer en waar? Die vragen spookten rond door mijn hoofd. Niet veel later kwam ik met een super goed idee. K3 heeft binnenkort hun première in de Elizabethzaal in Antwerpen, daar zal mijn plan gaan plaats vinden! Nu zal jij je waarschijnlijk afvragen wat mijn plan zal zijn. Nou dat zal ik jou eens goed vertellen! Ik ga er voor zorgen dat Karen en Kristel smeken om James zijn plaats over te nemen tijdens de nieuwe K3 tour. Ik ga er voor zorgen dat James niet meer mee kan doen met de tour, hij gaat iets breken. Wat weet ik nog niet precies maar ik weet wel dat als hij iets breekt, hij niet meer mee kan doen in de tour. Want zeg nou zelf.. Een K3-tje die niet kan dansen omdat hij iets gebroken heeft dat kan natuurlijk niet! Och, och wat jammer nou James! Nu zal jij jouw plek moeten afstaan aan mij! Grijzend zit ik achter de computer en ik de locatie op van de Elizabethzaal en zoek wat informatie op over de K3 tour zelf. Want ik moest natuurlijk wel zien binnen te raken. Toen schoot het mij binnen! Ik kan doen alsof ik een van de danseressen bent die daar komt dansen. Dat is mijn kans om er voor te zorgen dat James niet meer kan optreden!

DE SABOTEUR ( Vervolg op : 'De Jongen in K3' )Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu