Hoofdstuk 3

18 0 0
                                    




          

James P.O.V.

5 december 2009

Vandaag was het dan zover! De allereerste keer dat Karen, Kristel en ik het decor zouden gaan zien van onze nieuwe show. Rustig parkeer ik mijn auto op de parkeerplaats, sinds kort had ik eindelijk mijn rijbewijs. Die zal ik zeker nodig hebben met al het gereis die ik de komende jaren ga maken. Ook zal ik naar België moeten verhuizen, dat zou makkelijker zijn volgens Miguel en Gert. Zelf stond ik nog niet helemaal achter dat idee.. Dat zou betekenen dat ik alles moest achterlaten in Nederland, mijn familie, vrienden, mijn huisje. Maar als ik eerlijk ben denk ik wel dat ik het heel fijn ga hebben in België. Eindelijk een nieuwe start, en dat ook nog eens gecombineerd met een baan die ik altijd al heb willen hebben! Het blij maken van duizenden kindjes, dat is iets waar ik al jarenlang over heb lopen dromen.

Nadat mijn auto geparkeerd is loop ik richting de artiesteningang en ik wacht even tot dat er word open gedaan. ''ID Alstublieft?'' vraagt een van de beveiligers en ik laat mijn ID zien. ''Top, u word verwacht in de eerste zaal links.'' Zegt hij en ik knik. Ik loop de lange gang door en uiteindelijk zie ik op een deur 'Theaterzaal 1' staan. Ik glimlach en ik loop door de deur heen. ''Ahh, daar ben je!'' hoor ik iemand al roepen en ik zie Axana glunderend staan en ik grinnik. ''Dag, Axana.'' Zeg ik terwijl ik haar knuffel. ''Nou ben je benieuwd? Karen en Kristel wachten al.'' Lacht ze en ik knik. Samen lopen we door een doek en ik zie inderdaad Karen en Kristel al staan. ''Ahh, dag schatje!'' zegt Kristel en ik knuffel hen. ''Nou, James, Karen en Kristel! Hier is jullie decor.'' Roept Axana en alle lichten gaan aan. Daar stonden we dan, 3 doodgewone mensen naast elkaar naar hun eigen decor te kijken waarop ze de komende weken mee zullen optreden. ''Het is vooral geïnspireerd op het decor van K2 ZOEKT K3'' zegt Gert. ''Jaa, dat zie ik'' zeg ik vol trots. ''Op dit decor, zullen wij een nieuwe start maken als K3'' zegt Karen vol trots.

DE SABOTEUR ( Vervolg op : 'De Jongen in K3' )Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu