4. fejezet

388 35 2
                                    


Gyors léptekkel közeledett felém, mire én csak ösztönből hátrálni kezdtem.

Mikor éreztem a hideg falat mögöttem, ijedtem ránéztem. Ő csak leggugolt előttem, majd valamilyen anyagot rakott a nyakamhoz.

-Rendben, angyalkám. Most érezd magad megtisztelve, én foglak megetetni téged!-mosolygott továbbra is, majd egy kanállal belemert a tányér tartalmába.

Az apró húscafatok felbukkantak a tányér aljáról, mire elkapott a hányinger.
Mikor jobban megnéztem a levest, egy köröm darab úszkált a tányér közepén.

A szám elé kaptam a kezemet, majd vadul rázni kezdtem a fejemet.

-Talán valami baj van?-vigyorgott tovább, majd fogta a kanalat és a szám elé tartotta.-Mondd hogy "ááhh"!

Éreztem, hogy könnyeim mardossák a szemeimet, s egyre jobban próbáltam visszatartani gyomrom tartalmát.

A kék szemű ajkairól egy perc alatt hervadt le a vigyor, majd erőszakosan a kezemhez kapott, s elrántotta a szám elől.

-Azt mondtam nyisd ki a szád!-ordította rám, majd a kanalat erősen a számhoz nyomta.

Könnyeim lassan csorogtak le hófehér bőrömön. Újból megráztam a fejem.
Mintha enyhült volna a tekintete, a kanalat visszahelyezte a tányérba, majd halványan elmosolyodott.

Talán meggondolta magát..?

Mélyen a szemembe nézett, majd a legváratlanabb pillanatban, a keze csattant az arcomon. Majd megégyszer és mégegyszer. Az ütések helye égetően fájt.
Belemarkolt erőszakosan a hajamba, majd a földhöz vágott. Összeszorított ajkaimon keresztül csupán csak egy nyikkanás szerűség jött ki.

Könnyeim mostmár záporként estek a jéghideg padlóra.

Nem fogok embert enni.. Ez túl abszurd.. ez az egész. Biztos csak álmodom.. mit akar tőlem? Miért zárt be ide? Félek.. haza akarok menni..

Gondolatmenetemet egy újabb rúgás zavarta meg, ami most kivételesen nem a fejemet, hanem a hasamat célozta. Az érintett helyre szorítottam a kezem, talán azt várván hogy így enyhülnek a rúgások által okozott fájdalom.

-Hiroto.- Hangja határozott volt, mégis símogató. Érezni lehetett benne a dühöt, s a szigort. Mégis.. valahogy az ő ajkai közül olyan érdekesen hangzott a nevem..

Hiroto mi a fasz?? Mikre gondolok? Ez nem normális!

Tulajdonosom leült velem szemben a földre, majd megvárta míg összekaparom magam a földről.

-Úgy látom nem kapizsgálod még az itteni dolgokat. Most az egyszer elnézem neked. Had tájékoztassalak még pár dologról személyesen.

A falnak dőltem, majd kisírt szemekkel rá meredtem.

-Ebben a szobában két lehetőség van. Vagy meghalsz vagy megtörsz. Ha valaha is kijutsz innen, elérem hogy olyan legyél mint egy zombi, egy báb, egy kibaszott rongybaba akit csak irányítanak és kérdés nélkül teljesíti a vendégei parancsát.

Vendégei..?

-De, mivel te különleges külsővel vagy megáldva, ezért elérem hogy csak az enyém maradj. Más férfiaknak nem fogom megadni azt az örömöt hogy hozzád érjenek. Van kérdés?

Lassan bólintottam, majd rekedtes hangon megszólaltam.

-Én nem értem.. nem értem ezt az egészet-Könnyeim újból eleredtek- Milyen vendégeim? Miért vagyok itt? Hova fogok kerülni..? Bántani fogsz?

-Hogy milyen egy puha pöcs vagy! Anyád szarul nevelt. Az is egy utolsó kurva lehetett. -Szánalommal teli hanggal köpte felém a szavakat. -De ne félj, olyan egy tökös rabszolgává verlek téged, hogy olyat még a világ nem látott.- egy beteges vigyor ült arcára.
-Most pedig a válaszaim. Ez egy olyan hely, ahova beteg pedofil férfiak járnak kielégíteni magukat, és ennek megfelelően neveljük az olyan kis pöcsöket mint amilyen te vagy. Vannak akik a testüket adják, vannak akiknek csupán egyes testrészeit lehet igénybe venni, és végül vannak az úgymond "pincérek", akik italokat, kaját visznek nekik, és akikre csak a nyálukat csorgatják, vagy feladatokat osztanak ki nekik.
Eddig világos?

-I-igen.. -aprót bólintottam, majd folytatta a mondandóját.

-Remek, jól haladunk. Nos, mint mondtam ez a három kategória van, és szerencsédre én nem engedem, hogy a szolgáimat más férfiak tapizzák. Rajtam kívül még értelem szerűen 2 tulajdonos van. Nekem, veled együtt 3 szolgám van jelenleg.

Eszembe jutott miket mondott Eita.. Azt mondta a többieket eladták vagy rosszabb..

-Kérdezhetek még?..

-Most még lehet.

-És mi lesz akkor ha a szolgáid nem viselkednek jól? Ha tiszteletlenek a vendéggel vagy bármi..

-Ohh jó hogy kérdezed! Természetesen akkor vagy tovább adom betegebb neveltetésre, vagy esetleg megkínzom, de volt már olyan is hogy odadobtam őt az éhes "kutyáknak"-vigyorodott el, mire nyeltem egyet.- Te különleges vagy. Még sosem láttam hozzád foghatót. A véred színe, a kétségbeesett üvöltésed~-Lassan végigsimított az arcomon- Sokat fogunk még mókázni!

Lehajtottam a fejemet, majd tekintetem újra a levesre emeltem.

-Nekem most mennem kell, azt-mutatott a tálra- Mire visszajövök az egészet megzabálod.

Felkelt, majd kisétált az ajtón.

A rengeteg információ amikhez most jutottam teljesen lesokkolta az agyam. Milyen beteg dolognak tett ki az anyám?

Köszönöm hogy végigolvastad!
Ha tetszett írj egy kommentet és nyomj egy csillagot :D
(Nem tudom még a következő rész pontos idejét, de sietek! :) )

Fehéren-feketén Where stories live. Discover now